Beantwoord

Nummerweergave vaste telefoon

  • 25 October 2019
  • 29 reacties
  • 2231 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

op 12 Sept. 2019 heb ik een vraag gesteld over nummerweergave op de vaste telefoon.

Van verschillende welwillende collega's antwoorden gekregen waaruit blijkt dat er meerdere mensen dat als probleem ervaren.

Alles leuk en aardig maar zo komen wij toch niet verder? Of wel, techneuten van T-Mobile………..

icon

Beste antwoord door Sander 1 November 2019, 12:35

Bekijk origineel

29 reacties

Ik heb nu ook de fabrieksinstellingen van het modem teruggezet. Ik moest inderdaad een paar aanpassingen ook weer opnieuw instellen.

In de instellingen VOIP - Telefoon - Regio staat de nummerherkenning op Default, maar het werkt dus niet.

Ik heb nu ook nog een keer de stekker van het basisstation er uit getrokken en weer opnieuw in het stopcontact met een pauze van een aantal seconden. Maar helaas, geen resultaat! Ik krijg alleen nog steeds te zien: “Inkomend gesprek”.

Ik zal nu ook nog de instelling VOIP - Telefoon - Regio op DTMF zetten, Werkt niet….

Ik zal een en ander nog even op FSK zetten. En dat blijkt te werken……

Waarom heeft niemand dat even gezegd????

Ik weet niet wat Default dan is?

Reputatie 7
Badge +4

Fijn om in ieder geval te lezen dat je nummerweergave nu (weer) werkt. 
Soms duurt het even voordat er een oplossing geboden kan worden, maar achter de schermen werken ze bij T-Mobile hard aan een oplossing. Helaas is dat niet altijd zichtbaar voor ons klanten / eindgebruikers.

Fijne zondag nog! 

Nou….

Ik wil wel even gezegd hebben dat pas de opmerking van @Hidden.nld  de trigger was die bij mij(!) het kwartje liet vallen. En dat in het Euro tijd perk :wink:

Als hij me niet getriggerd had, was ik nu nog aan pielen geweest en, vriendelijk gezegd, teleurgesteld….

Daar komt bij dat ik in de specs van mijn oude toestelletjes ben gaan kijken en daar stond voor de toegepaste modulatie GFSK….

Toen had ik ook al zoiets van zou het dan misschien toch FSK moeten zijn, ondanks alles wat ik op allerlei plekken gelezen had…

Dus, eind goed, al goed, althans wat dit betreft. Ik vind wel heel jammer dat dit dus een half jaar moest duren….

Nu alleen nog eens iets aan Programma Gemist functionaliteit doen, dan is er een kans dat ik niet weg ga als mijn contract afloopt, want je wil niet weten hoeveel gezeur ik gehad heb alleen over dit verhaal….  Maar daar zal wel een apart thread voor zijn?

Reputatie 1

ook hier problemen met nummerweergave.

Het is inmiddels opgelost:

als je inlogt in je router kun je de softwareversie zien. bovenstaande is de oude versie

en hieronder de meest recente versie:

 

zegt het voort

Reageer