Beantwoord

Onbeperkt vast Bellen uitzetten

  • 2 August 2018
  • 5 reacties
  • 2512 Bekeken

Hallo,

we hebben onbeperkt vast bellen in ons abonnement. Graag willen dit aanpassen naar niet onbeperkt bellen met vaste lijn.
Dit willen we omdat een ook een mobiel abonnement hebben binnenkort, waarmee we onbeperkt kunnen bellen.
Wat zijn de consequenties van dese aanpassing?
icon

Beste antwoord door BeMu 3 August 2018, 12:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je betaald dan over het aantal dagen dat je het onbeperkt bellen heb gebruik in de afgelopen maand, zeg maar de laatste maand dat het is gebruikt , over de rest van de maand betaal je dan de gewone gesprekskosten.
Daarna betaal je het abonnementsgeld van 2,50€ plus de gebruikte gesprekskosten, dat is altijd achteraf in tegenstelling tot internet en tv dat altijd vooraf betaald wordt. Zie de website voor de tarieven.
Kan iemand van T-mobile het onbeperkt vaste bellen omzetten naar standaard vast bellen, dus betalen per seconde.
Vanaf 7-9-2018 hebben wij een mobiel Go abonnement met onbeperkt bellen, dus dat hebben we niet meer nodig bij ons vast thuis bellen.

De aanpassing mag dus ingaan op 7-9-2018.

Ik verneem graag een reactie.

Groeten,
Mark Steneker
Reputatie 7
Hoi Mark,

Dat kan ik zeker! Dit regel ik graag voor je. Ik spreek je in ons privébericht, daar kun je mij al jouw geheime gegevens sturen 🙂 .
Sinds de omzetting ingepland staat op 7-9-2018, kunnen wij helemaal niet meer bellen met onze vaste lijn.
Wij dachten dat dit tijdelijk was, maar het is nu al sinds de ons laatste contact met T-mobile (Sterre, 2 weken terug)
Zou iemand dit kunnen herstellen, zodat we weer kunnen bellen?

gr. Mark
Reputatie 7
Hi Mark,

Wat gek! Ik heb een aantal dingen voor je nagekeken en ik zie dat alles met jouw telefoonummer nu gelukkig goed gaat. Ook zie ik dat inmiddels de omzetting voltooid is, kun je nu wel weer bellen? Zo niet, kun je dan jouw modem even van de stroom halen? Ik hoor graag of dit geholpen heeft!

Reageer