Beantwoord

[Opgelost] Problemen met Vast Bellen

  • 17 November 2022
  • 12 reacties
  • 456 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vaste telefoon is helemaal uitgevallen, lampje op modem brand niet (internet werkt wel). Glasvezel, zyxel 50.

Ik heb de bekabeling nagekeken en het modem opnieuw op laten starten door deze van de stroom te halen, maar de telefoon werkt niet.

 

@Lisa p.s., heb gisteren nog gepost in het andere topic over de keuzemenu's, ook dat werkte gisteren niet (mijn telefoon deed het gisteren echter nog wel) , nu dus helemaal geen verbinding meer.

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 November 2022, 12:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Als toevoeging;  ik mijn vaste nummer probeer te bellen krijg ik onmiddelijk te horen; het nummer wat u probeert te bellen is niet in gebruik.

Reputatie 2

Sinds gisteravond heb ik geen vaste telefoon lijn meer, lampje is uit en als ik opneem dan krijg ik een ingesprektoon te horen en gaat het lampje groen knipperen.

Ja heb al gereset en telefoon los gehaald, maar dat mocht niet baten. 

The same problem - landline phone doesn’t work. SIP registering fails. Yesterday it worked fine. Internet works fine.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Romtje en @Shilka, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Romtje en @Shilka, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

 

UPDATE: we maken van dit topic het algemene verzameltopic zodat iedereen kan reageren. Bedankt voor jullie geduld - we houden jullie hier op de hoogte!

Mijn vaste telefoon werkt goed nu

Reputatie 7
Badge +16

@Romtje Dat is een mooi bericht en een fijn signaal! 😄👍 Hoe heb jij de vaste lijn weer aan de praat gekregen? 

Reputatie 7
Badge +16

 

Goedemorgen @Romtje en @Shilka, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

 

UPDATE: we maken van dit topic het algemene verzameltopic zodat iedereen kan reageren. Bedankt voor jullie geduld - we houden jullie hier op de hoogte!

 

UPDATE 11:55: er zijn herstelwerkzaamheden uitgevoerd. We hebben meldingen ontvangen van klanten die weer Vast Bellen kunnen gebruiken. Wordt vervolgd!

Hier is het telefoonlampje op het modem nog uit en de lijn nog dood. Als ik in het modem inlog en bij voip-telefoon kijk zie ik wel een SIP staan (Niet dat ik weet wat dat is hahaha)

Edit, groene lampje is hier enkele minuten later nu ook weer aan, en na enige minuten niet kunnen bellen of gebeld worden heeft dat zich ook weer hersteld en is de vaste telefoon ook hier weer operabel. Bedankt voor het oplossen!

Reputatie 7
Badge +16

@Shilka We blijven het onderzoeken en herstellen waar mogelijk: bedankt voor je update! Een SIP-account is een Session initiation Protocol en zorgt ervoor dat je oproepen kunt uitvoeren met Voice over IP oftewel Vast Bellen via het Internet! 😊 

Hoi @Shilka en alle andere users: de eerdere problemen met Vast Bellen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

Dit topic gaat op slot.

 

@Shilka We blijven het onderzoeken en herstellen waar mogelijk: bedankt voor je update! Een SIP-account is een Session initiation Protocol en zorgt ervoor dat je oproepen kunt uitvoeren met Voice over IP oftewel Vast Bellen via het Internet! 😊 

heb net reply ge-edit, hier doet de telefoon het ook weer :)

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shilka en alle andere users: de eerdere problemen met Vast Bellen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

Dit topic gaat op slot.