Beantwoord

Oplevering GPON (TV en Internet actief) behalve vaste telefonie.

  • 25 August 2021
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

Nadat gisteren mijn glasvezel aansluiting overgezet is van WBA naar GPON en werkend is zowel TV als het internet, mis ik nog het vaste telefoon gebeuren (niet actief). Kan dus niet bellen en gebeld worden.

Zouden jullie even hier naar willen kijken? Klantnummer staat reeds in mijn profiel.

Met groet,

Koert

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 August 2021, 16:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Stream4you, top dat je het aanmeldt bij de Community, zo kunnen we een kijkje achter de schermen nemen om te achterhalen waarom de vaste lijn nog niet werkt. Ik heb met de opgegeven informatie in jouw profiel, je verbinding erbij gepakt en zie dat mijn collega's van de technische dienst hebben aangegeven dat de vaste lijn pas hersteld kan worden zodra de verhuizing volledig doorgevoerd is. Het lijkt erop dat Guidion het installatieticket afgewezen heeft, ik kan echter nu niet precies zien waarom dat gebeurd is - heb jij enig idee waarom de monteur het afgemeld zou kunnen hebben? Er staat namelijk wel bij dat men langs geweest is bij je, dat is het vreemde.

Ik heb om alles uit te sluiten een reprovisie van de aansluiting doorgevoerd, daarmee zou de vaste lijn het benodigde zetje in de rug moeten krijgen. Dit werkt zogezegd wel pas wanneer de verhuizing doorgevoerd is. Ik ga meteen controleren hoe ik dit in gang kan zetten voor je en zal hierop terugkomen. Sorry dat je hierdoor tijdelijk niet kunt bellen en gebeld kunt worden!

Reageer