Beantwoord

opzeggen vast Bellen

  • 16 April 2021
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Goede avond 

Ik heb een mailtje gekregen dat ik opgezegd heb en dat is niet zo 

Ik heb alleen me huistelefoon opgezegd verder niets dus ik denk een fout bij jullie 

Ik ben gewoon nog steeds klant

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 April 2021, 16:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ajperrenet 

Kan je eens inloggen in je T-Mobile thuis account en kijken onder abonnementen wat daar precies staat?

Goedeavond 

Daar staat niets van opzeggen 

Raar maar nu weet dat ik het niet 

Heb gedaan 

 

Reputatie 7
Badge +15

@ajperrenet

Staat er bij vast bellen een datum wanneer het stopt?

Staat er ook een datum bij de overige diensten wanneer ze stoppen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ajperrenet, welkom op de Community!

De e-mail die jij hebt ontvangen, refereert inderdaad aan het uitzetten van vast Bellen. Geen zorgen, soms pakken wij onze mails zodanig in dat het net lijkt alsof het abonnement opgezegd is, excuses voor de verwarring. 

Ik zal aangeven dat dit aangepast moet worden zodat het niet onduidelijk is, maar gelijk herkenbaar is als zijnde slechts een opgezegd onderdeel en niet het hele abonnement. Thanks voor de feedback! 😊

Ik heb vast bellen op 22/2 opgezegd telefonisch via klantenservice om 2 redenen omdat ik het niet nodig heb en bovendien werkt het niet na installatie Internet plus vast bellen  .

Ondanks verzoek en toezegging om deze opzegging per mail te bevestigen , heb ik geen mail ontvangen  bovendien functioneerd mijn account niet na behoren  bij het inloggen krijg ik iedere keer  als reactie abonnement opgezegd , alles loopt niet naar wens op deze manier   p.luursema@gmail.com

Reageer