Beantwoord

Problemen Nummerweergave bij vaste telefoon

  • 9 September 2019
  • 131 reacties
  • 14519 Bekeken


Toon eerste reactie

131 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@bantak.

Modem een keer opnieuw opgestart?

Inloggen in de modem via het hamburgermenu (3 streepjes) rechtsboven naar VOIP → Telefoon en dan Tabblad Regio. Hier kan nu gekozen worden voor BellerId type en kan er FSK of DTMF ingesteld worden.

De daaronder staande mogelijkheid “servicemodus van gesprek” op Europe type instellen is nog een volgende mogelijkheid om te proberen.

En uiteraard ook het Dect basisstaion even stroomloos stroomloos maken kan helpen.

@bantak.

Modem een keer opnieuw opgestart?

Inloggen in de modem via het hamburgermenu (3 streepjes) rechtsboven naar VOIP → Telefoon en dan Tabblad Regio. Hier kan nu gekozen worden voor BellerId type en kan er FSK of DTMF ingesteld worden.

De daaronder staande mogelijkheid “servicemodus van gesprek” op Europe type instellen is nog een volgende mogelijkheid om te proberen.

En uiteraard ook het Dect basisstaion even stroomloos stroomloos maken kan helpen.

Dank je voor je suggesties @yalerta alleen helaas geen resultaat :-( 

Reputatie 7

Hi @wijbro2

 

Je hebt helemaal gelijk! De e-mail is correct. Ik heb dan ook direct het topic aangepast. Het gaat dus gebeuren in de nacht van 20 op 21 november. 

 

Bedankt voor je scherpte!

Reputatie 3

Servicebericht van T-Mobile omtrent deze update ontvangen. Daarin staat:

"We voeren dit onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 20 op 21 november."

Terwijl in het onderhoudstopic, waarna wordt verwezen,  in de nacht van 21 op 22 november wordt aangegeven.

Detail zullen we maar zeggen.😇

 

Reputatie 2
Krijgen we een update deze week? @Sander

@Cor R., Leuk zo’n HOAX bericht, dat het opnemen geld kost kan geeneens, staat zelfs in de Telecom wet.

Leesvoer: https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/trap-niet-in-whatsapp-kettingbericht-over-duur-telefoontje-van-0641216011/

 

Is trouwens al weer een paar jaar oud: https://www.hoaxmelding.nl/hoax/mobiel-nummer-niet-opnemen/

 

 

En voor de numer weergave, de update is dat de firmware upgrade is uitgesteld omdat ze nieuwe abonnementen hebben uitgerold en de routering via Dtag moesten terug draaien, heb nog niet eerder zo’n broodje AAP verhaal gehoord.

Vertrouwen is tot een dieptepunt gezakt dat T-Mobile de klant serieus neemt en eerlijk is naar de klanten toe, ze laten het niet blijken, de problemen spelen al maanden en waren 2 maaden terug al gelocaliseerd en was er spoedig een oplossing, maar als het zo doorgaat hebben ze sneller een Titanic gebouwd dan een simpel iets opgelost.

Reageer