Beantwoord

T-Mobile vast bellen via Fritzbox

  • 30 January 2022
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Is het mogelijk om T-Mobile vast bellen op een Fritzbox te configureren?

Ik heb dit geprobeerd te configureren op basis van de verstrekte gegevens voor eigen apparatuur, dit is helaas (nog) niet gelukt. De Fritzbox biedt niet de mogelijkheid alle specificaties over te nemen, de conclusie kan dus zijn dat de box niet compatible is. Via dit topic probeer ik te achterhalen of het toch mogelijk is en hoe dit te realiseren, of dat toch oriënteren naar een andere voip dienst wordt?

 

icon

Beste antwoord door Palle1975 31 January 2022, 21:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Palle1975 

In dit topic vind je de nodige gegevens.

Wellicht kan je wat screenshots delen van wat precies niet lukt.

Reputatie 1

@Waqqas bedankt voor je antwoord. Ik heb de internetverbinding en IPTV werkend op de box 5530, alleen de voip dienst zit nog op de T50. Ik zal morgen screenshots posten van de voip configuratie opties van de 5530.

Reputatie 1

@Waqqas Ik was screenshots aan het maken, op dat moment was de Fritzbox gekoppeld achter de T50. Het telefoonnummer registreerde tot mijn verbazing direct. De box nog eens direct achter de ONT aangesloten, nummer niet geregistreerd. Nog eens door de instellingen heen gelopen, onderstaand vinkje blijkt te moeten zijn geselecteerd. Alle diensten zijn nu actief op de Fritzbox (nog wel via de ONT van T-Mobile). Bedank!