Beantwoord

Telefonie na overstap T-Mobile Thuis

  • 4 December 2017
  • 4 reacties
  • 526 Bekeken

Sinds 27 november 17 ben ik naar T-mobile overgestapt. Helaas werkt de telefoon nog steeds niet. Ik heb al bijna 2 uur in totaal met de klantenservice gebeld met mijn mobiele telefoon. Nu is mijn beltegoed al helemaal verbruikt en moet ik per minuut betalen om mijn probleem met t-mobile op te lossen... Graag word ik door u gebeld om zo spoedig mogelijk telefoonaansluiting te hebben. Elke keer belooft men dat het probleem zeer snel opgelost zal worden, maar u doet helemaal niets....
Ik reken erop dat mijn vraag direct wordt beantwoord!
icon

Beste antwoord door Brian 4 December 2017, 17:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi verwierde, ik heb het meteen nagekeken en we gaan een monteur bij je langs sturen om het probleem te verhelpen! Je zou per 1 december gebruik moeten kunnen maken van je telefoon aansluiting, onze monteur gaat uitzoeken wat er aan de hand is en het oplossen!
Dankjewel Brian voor de actie en reactie..
Ik hoop snel te horen wanneer de monteur bij ons langs komt en gaat zorgen dat we weer kunnen bellen en gebeld worden!
Alweer een dag voorbij... en nog steeds geen bericht van T-Mobile....:@
Reputatie 7
Hoi, het kan één of twee werkdagen duren voordat je gebeld wordt om een afspraak te maken maar wees gerust, we zijn je zeker niet vergeten! 😉

Reageer