Beantwoord

Telefoon werkt nog steeds niet

  • 24 March 2018
  • 30 reacties
  • 2402 Bekeken

Afgelopen donderdag van KPN overgestapt naar T-Mobile thuis. Internet en tv werken goed. Alleen telefoon werkt nog steeds niet. Kiestoon is te horen, bel ik een nummer (zelfs naar mijn eigen mobieltje) dan hoor ik alleen maar ingesprekstoon. Bellen via mobieltje naar mijn nummer levert alleen maar voicemailberichten op. Graag zou ik willen dat T-Mobilethuis het probleem zo spoedig mogelijk oplost !
icon

Beste antwoord door Brian 26 March 2018, 17:48

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7

Hoi @Remster ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Ik heb direct aan de achterkant gecontroleerd of alles goed staat qua registratie en lijk de boosdoener daarin te hebben gevonden. Het lijkt er namelijk op dit dat niet helemaal goed is gegaan. Geen zorgen - ik zorg er graag voor dat dit helemaal goed komt!

Ik wil hiervoor een zogenoemde reprovisie voor uitvoeren. De abonnementen worden daarmee opnieuw naar het modem verzonden, waardoor ook de registratie opnieuw kan worden opgehaald. Om dit wél te kunnen doen, heb ik jouw toestemming nodig. Wil je me laten weten of ik dit voor je kan doen? 

Beste Boris,

 

je hebt mijn toestemming. Dank 

groet

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Remster,

Zojuist heb ik meteen voor je de verbinding een goede stoot gegeven. Ik heb goed nieuws, de vaste telefoon lijkt weer volledig in de lucht te zijn! Zou je dit kunnen bevestigen? Anders ga ik snel voor je aan de bak om een andere oplossing te vinden.

Hoi cal, hij doet het weer. Super 😀 

bedankt. 
groet, remco

Reputatie 7

Wat ontzettend fijn om te lezen @Remster! Namens Cal: heel graag gedaan. Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Dan ga ik je daar met alle liefde mee verder helpen. Maak er alvast hele mooie feestdagen van! 🎄

Reageer