Beantwoord

Uitgaande gesprekken vaste telefoon werkt niet

  • 25 July 2022
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Als ik bel met mijn vaste telefoon (dect), dan hoor ik de andere kant niet. De andere kant hoort mij wel. Als ze mij terugbellen, dan hoor ik ze wel goed en kan ik het telefoongesprek normaal voeren. Is dit een bekend probleem? Ik heb net geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar hoorde ze niet. Dus ik weet niet of het een bekend probleem is.

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 July 2022, 12:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AroenK 

Helpt het om de mediaconverter en/of modem/router voor even van het stroom te halen?

De telefoonkabel vervangen kan misschien ook worden geprobeerd en heb je de mogelijkheid om een andere toestel te testen?

Hi Waqqas,

Ik heb alle genoemde opties geprobeerd, heeft niet geholpen.

Reputatie 7

Hi @AroenK, super dat je via deze weg aan de bel trekt! Top dat @Waqqas jou gelijk te hulp is geschoten. Merci voor het uitvoeren van deze tips. Zou je eens een factory reset van het modem kunnen uitvoeren? In het onderstaande artikel lees je hoe je dit kunt doen:

Als dit het probleem niet heeft verholpen, dan ga ik een verzoek indienen bij onze technische dienst! Laat je hier weten of dit de oplossing was? 💪

Beste Lisa,

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en zij gaan het doorzetten naar de technische dienst.

Reputatie 7

Helemaal super, merci voor het aangeven @AroenK! De technische dienst gaat er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen. Als je nog andere vragen hebt, weet dan dat je hier altijd terechtkunt.