Beantwoord

Uitgaande service nummers blokkeren

  • 16 June 2022
  • 9 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 1

Het valt mij op dat je 090(0, 6 en 9) nummers kan blokkeren. Echter het is niet mogelijk deze afzonderlijk in te stellen. Ik zou graag de 0906 en 0909 willen blokkeren en 0900 bel-baar willen houden. Ik denk hierbij aan het nummer van de politie 0900-8844 dat in deze gevallen onbereikbaar is. Misschien is het mogelijk deze nummers afzonderlijk te blokkeren en niet zoals het nu gaat.

icon

Beste antwoord door Jaap 16 June 2022, 16:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 5

Hoi @PeterDieck Ik heb net even in My T-Mobile Thuis gekeken. het is inderdaad niet logisch zo. je zou een optie willen waarbij je alleen 0900 toestaat. Ik zal deze doorgeven aan degene die zich met My T-Mobile Thuis bezig houdt. 

Als je wil, kunnen we internationaal en de 0906 / 0909 ook handmatig voor je blokkeren. Laat maar weten in dat geval 😉

 

 

Reputatie 1

Hallo Jaap, als je wil doen graag, bedankt voor de moeite.
 

Reputatie 7
Badge +14

Als het goed is zal 0900-8844 uitgezonderd zijn van deze blokkade. Probeer het maar eens.

Reputatie 1

Gisteren aan de hand gehad en nummer is onbereikbaar.

Reputatie 6
Badge

Hoi Peter,

Voor mobiel weet ik dat ze ondanks de blokkade het nummer van de Politie niet blokkeren. Ik zou bijna denken dat dit voor thuis dan ook het geval zou moeten zijn. Ik ben nog even aan het proberen het uit te zoeken. Zodra ik meer weet zal ik weer reageren!

 

​​​​​​​​​​​​​​-Gilbert

Reputatie 6
Badge

Hoi Peter,

Een van de moderators heeft een vraag uitgezet bij een van de VoIP experts bij T-Mobile. Dit antwoord kan nog heel eventjes op zich laten wachten. 

In de tussentijd kun je de politie ook altijd bereiken op een alternatief nummer dat op hetzelfde uitkomt als het 0900 nummer!

Dat is: 0343 57 8844

 

Zodra de moderators een reactie krijgen van de expert zullen zij of ik wederom hier een reactie plaatsen!

 

-Gilbert

@Jason bedankt voor de reactie. Ik wacht rustig af.

@Jaap Dit is precies waar ik ook tegen aanloop. Waarom kan dit niet gewoon via My T-mobile?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Oldwarnwow, dat is inderdaad de belangrijkste vraag, hier hebben we echter momenteel geen goed antwoord op. Jaap is nog in beraad met de afdeling die dit beheert. Zodra er een antwoord is, wordt dit meteen medegedeeld!