Beantwoord

Vast bellen bij Alles-in-één

  • 16 November 2018
  • 2 reacties
  • 1071 Bekeken

Hoi, er is mij in de winkel in Hoofddorp verzekerd dat ik vast bellen gratis erbij kreeg als ik. Overstapte naar T-Mobile omdat ik ook mijn mobiel en andere nrs bij jullie heb. Nu staat er op de factuur 2,15 per maand daarvoor.
Dit is mij niet verteld.
icon

Beste antwoord door Brian 22 November 2018, 14:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @Frandello,

Je kan op de factuur kijken waar deze kosten vandaan komen.
Bij T-Mobile Thuis alles in een krijg je inderdaad telefoon er bij. dit is echter zonder de gebruikt kosten. hiervoor kan je per minuut betalen (standaard) of een bundel bij nemen.
Reputatie 7
Hi Frandello, ik geef je graag meer informatie! Wat de collega's in de winkel en Hidden aangeven klopt niet helemaal. Voor het goedkoopste Bellen pakket betaal je altjid € 2,50 per maand. Wanneer je kies voor Alles-in-één krijg je de eerste 6 maanden echter extra korting waardoor waardoor je goedkoper uit bent dan wanneer je alleen Internet + TV zou nemen!

Voor je huidige abonnement betaal je nu € 45,50 per maand.
Als je alleen gebruik zou maken van Internet + TV dan kom je uit op € 53,- per maand.

Ondanks dat Bellen dus inderdaad wel in rekening wordt gebracht op je factuur ben je nu € 7,50 per maand goedkoper uit. Ik zou dit voor nu dus zeker aan laten staan! 😉
Na 6 maanden komt de extra korting wel te vervallen en dan zou je er eventueel voor kunnen kiezen om het Bellen pakket uit te zetten.

Reageer