Vast bellen lukt niet na installatie Glasvezel

  • 12 March 2023
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de aansluiting van de glaswezel bij mijn thuis kan ik niet vast bellen. Telefoonlamp brand niet op de modem, hoewel alles aangesloten is. Ik heb van alles geprobeerd oa modem resetten etc. 
kunt u mij hiermee helpen?

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @zsari60, ik heb je berichtje voorbij zien komen. Ook heb ik gelijk een lijnmeting gedaan, daarop was te zien dat er een fout zit in de registratie. Ik heb daarom dit euvel doorgezet naar onze techneuten. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Welkom @zsari60 op onze Community! Ik kijk graag met je mee. Ik alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan help ik je graag verder!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @zsari60, ik heb je berichtje voorbij zien komen. Ook heb ik gelijk een lijnmeting gedaan, daarop was te zien dat er een fout zit in de registratie. Ik heb daarom dit euvel doorgezet naar onze techneuten. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht! 

Reageer