Beantwoord

Vast bellen niet bruikbaar na installatie Glasvezel


Gebeld worden of zelf bellen met het vaste toestel is niet meer mogelijk na installatie glasvezel. Alle stappen zoals resetten modem/ telefoontoestel heb ik doorlopen. Bij het bellen met het vaste toestel hoor ik eerst 2 toontjes en na het nummer invoeren krijg ik de ingesprektoon. Bij het bellen naar mijn vaste nummer krijg ik direct de voicemail te horen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 June 2022, 10:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Raymund Welkom in de Community.

Zou je even dit ◀️ willen uitproberen. Wie weet helpt het ook bij jou!

Laat even weten of het probleem hiermee is opgelost.

MVG.

Geprobeerd maar is voor mij niet de oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Raymund,

Brandt het phone-lampje op de router? Als dat niet het geval is, is het nummer nog niet goed geregistreerd. Wat is de status van je bestelling in My T-Mobile Thuis?

Welk lampje is het Phone lampje? Op mijn bestellingen pagina staan geen open bestellingen. De laatste is eind maart afgesloten; betrof internetverbinding aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +6

Welke router heb je? Op de Zyxel is het het lampje met het telefoon-icoontje.

Huawai

Reputatie 7
Badge +6

In dat geval is het het VOIP-lampje. Staat dat aan?

Nee dat is uit

Reputatie 7
Badge +6

Dan lijkt er iets niet goed te zijn gegaan met het overzetten. Een moderator kan je ongetwijfeld verder helpen. Ze reageren hier vanzelf.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Raymund, slim dat je hier om hulp vraagt, je bent van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik zag dat het VoIP-account nog niet geregistreerd was op de aansluiting, hierdoor kon je niet bellen en gebeld worden - dit heb ik handmatig aangepast zodat je nu alsnog geregistreerd bent. Hiermee kun je binnen nu en een uurtje weer bellen met de vaste telefoon. Heel soms is een herstart van het modem vereist, maar doorgaans loopt dit na een reprovisie vanzelf door. 

Laat me weten of het straks weer werkt, alsjeblieft.

Dank je wel! Het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +16

@Raymund Superfijn dat je nu weer kunt bellen! Heel graag gedaan en jij bedankt voor het aangeven. Mocht je ooit nog eens ergens tegenaan lopen of gewoon willen kletsen over bepaalde T-Mobile gerelateerde services en diensten, dan ben je altijd van harte welkom op de Community! 😄