Beantwoord

Vast bellen werkt niet meer

  • 30 December 2018
  • 9 reacties
  • 1084 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik kan ineens niet meer bellen. Ik heb alle stappen op de site al geprobeerd. Ik krijg bij elk nummer dat ik wil bellen direct een in gesprek toon.
icon

Beste antwoord door Seccie 30 December 2018, 22:34

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi @Denday,

Welkom bij de T-mobile community. Van welk toestel maak je op dit moment gebruik?
Zou je eens het toestel willen uitschakelen en vervolgens weer inschakelen?
Ik ben erg benieuwd of je nu weer kan bellen, of dat we nog even verder moeten zoeken.
hallo, het gaat om t-mobile thuis bellen. Ik maak gebruik van de gigaset huis telefoon . Dit heb ik ook geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +4
@Denday

Bedankt voor je snelle reactie. Ik begreep helaas niet direct dat het om T-mobile Thuis ging.
Zou je deze stappen eens kunnen doorlopen, en vervolgens hier een update willen plaatsen?
dit heb ik gedaan, zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +4
Hoi @Denday,

Vervelend dat het ondanks de instructies nog steeds niet lukt
Zou je eens een factory reset van je modem kunnen uitvoeren?
Ik hoor graag weer van je.
dit heeft allemaal niet geholpen..
Reputatie 7
Hey @Denday ik ga je hierbij helpen! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik al je gegevens erbij.

Vast bellen werkt niet meer.

De modem 15 seconden van het stroom gehad (stekker) eruit.Nog niks.

Een splinternieuwe telefoon eraan gekoppeld nog niks :angry:

ook valt de verbinding van de internet en de tv steeds weg.

Heb een abo van 1000 up en 1000 down.Haal het bij lange na niet.

Wat is er aan de hand?

 

Graag snel oplossen S.V.P

 

Groetjes 

Lucas

Reputatie 7

Hi @lucluckreeft, heel fijn dat jij via deze weg jouw verhaal deelt! Ik wil jou hier graag mee helpen, want Vast Bellen moet gewoon werken bij jou. Ik wil graag aan jou vragen of jij aan mij kan laten weten wat er exact niet werkt. Kan jij bijvoorbeeld niet bellen, maar wel gebeld worden? Of kan jij zowel niet bellen als gebeld worden? Ik hoor het graag van je, want dan kan ik je gerichter helpen om dit samen met jou op te lossen! 

Reageer