Beantwoord

Vast bellen werkt niet na overschakeling van DSL naar glasvezel

  • 28 November 2022
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Hoi,

Ben sinds afgelopen vrijdag van DSL naar glasvezel over gestapt. Internet werkt, alleen vast bellen werkt niet. Krijg nu als ik mijn vastte nummer belt “nummber is niet in gebruik”, lampje van vast bellen knippert wel op de modem. Hopelijk kunnen jullie mij hier helpen.

icon

Beste antwoord door LamVoice 9 December 2022, 23:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LamVoice 

Zie je in My T-Mobile onder instellingen > vast bellen staan je nummer is in bestelling of staat je nummer er al?

Je kan ook de andere PHONE poort proberen achter de router.

Hallo @LamVoice 

Zie je in My T-Mobile onder instellingen > vast bellen staan je nummer is in bestelling of staat je nummer er al?

Je kan ook de andere PHONE poort proberen achter de router.

Mijn nummer staat er al bij instellingen, was daarvoor in bestelling. In andere PHONE poort levert geen resultaat op. Zit al meer dan 1 week zonder telefoon lijn

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @LamVoice, bedankt voor het starten van dit topic! Ik heb zojuist je abonnement opnieuw naar het modem gestuurd. De vaste lijn zou nu moeten werken! Wil je dit testen en mij de uitkomst laten weten? Als we geen geluk hebben, stuur mij dan twee voorbeeldgesprekken waarop je probeert te bellen met hierin de datum en het tijdstip dat je dit hebt getest. Dankjewel!

Hoi @LamVoice, bedankt voor het starten van dit topic! Ik heb zojuist je abonnement opnieuw naar het modem gestuurd. De vaste lijn zou nu moeten werken! Wil je dit testen en mij de uitkomst laten weten? Als we geen geluk hebben, stuur mij dan twee voorbeeldgesprekken waarop je probeert te bellen met hierin de datum en het tijdstip dat je dit hebt getest. Dankjewel!

Hoi @Cheyenne, bedankt voor je hulp. Helaas werkt de telefoon nog steeds niet. Restart van modem heeft ook niet geholpen. 

07/12/2022 09:50 en 09:54 naar mijn huisnummer gebeld. Kreeg de volgende bericht te horen “Het nummer dat u heeft gebeld is niet in gebruik, controleer het nummer en probeert het opnieuw”

Reputatie 7
Badge +8

@LamVoice Ik heb opnieuw een lijnmeting gedaan en zo te zien kon er geen account gevonden worden. Ik heb een reprovisie uitgevoerd en nu zou het nummer wel goed geregistreerd moeten staan. Zou je nogmaals willen checken of het nu wel lukt? 

@LamVoice Ik heb opnieuw een lijnmeting gedaan en zo te zien kon er geen account gevonden worden. Ik heb een reprovisie uitgevoerd en nu zou het nummer wel goed geregistreerd moeten staan. Zou je nogmaals willen checken of het nu wel lukt? 

Bedankt Demi, telefoon werkt weer. 

Reageer