Beantwoord

vast telefoon werk niet

  • 11 January 2022
  • 7 reacties
  • 51 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

mijn vast telefoon werk niet. ik heb 10 keer modem reset gedaan, nog steeds werk niet. Ik heb alle adviezen gevolgd, onzin. 

icon

Beste antwoord door eric 11 January 2022, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ar.Aj welkom bij de community.

Heeft je vaste telefoon eerder wel gewerkt? Als je de hoorn opneemt, zie je dan het LEDJE tel1 op het modem aangaan? Wat hoor je als je met een mobiele telefoon naar jou nummer belt?

Ja eerder wel gewerkt . Als ik bellen via mobile dan hoor ik ,Dit nummer is niet in gebruik . Als ik zelf proberen via vast telefoon te bellen , dan hoor ik  alleen bib bib bib  

Reputatie 7

Hi @Ar.Aj, top dat je in dit topic aanklopt! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel om je hierbij te helpen. Graag wil ik uitsluiten of jij wellicht gekruist bent met een andere klant. Zou je nogmaals de stekker van het modem uit het stopcontact willen halen en mij vervolgens een senitje geven? Dan kan ik checken of dit wellicht de boosdoener is. Als er geen sprake is van een kruising, dan wil ik aan je vragen of er wellicht een splitter tussen het modem en de telefoon zit. Vroeger was dit namelijk gebruikelijk, maar deze splitter is niet meer van toegevoegde waarde en kan door ouderdom stuk gaan. Een splitter kan er zo uitzien:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als jij hierop terug zou kunnen komen, dan zou dat heel fijn zijn. Ik wil er namelijk voor zorgen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van jouw Vaste Telefonie! 💪


 

Reputatie 3

Ik had dit probleem ook maar naar een modem wissel gisteren avond.

Gebeld met T-Mobile, tel lijn was niet geactiveerd, dit heeft de betreffende medewerker voor mij aangezet, modem daarna uit en na 10 sec. aan en lijn was weer goed.

Hi @Ar.Aj, top dat je in dit topic aanklopt! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel om je hierbij te helpen. Graag wil ik uitsluiten of jij wellicht gekruist bent met een andere klant. Zou je nogmaals de stekker van het modem uit het stopcontact willen halen en mij vervolgens een senitje geven? Dan kan ik checken of dit wellicht de boosdoener is. Als er geen sprake is van een kruising, dan wil ik aan je vragen of er wellicht een splitter tussen het modem en de telefoon zit. Vroeger was dit namelijk gebruikelijk, maar deze splitter is niet meer van toegevoegde waarde en kan door ouderdom stuk gaan. Een splitter kan er zo uitzien:

 

 

 

Hi lisa.  Door de medewerker gelukkig het is opgelost . 

 

 

 

 

 

Als jij hierop terug zou kunnen komen, dan zou dat heel fijn zijn. Ik wil er namelijk voor zorgen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van jouw Vaste Telefonie! 💪


 

 

Hi Lisa. Vandaag door de medewerkers het is opgelost .

Reputatie 7

Hi @Ar.Aj, wat ontzettend fijn om te lezen! Top dat je dit hier gelijk doorgeeft. Als ik je verder nog ergens bij kan helpen, laat het dan vooral weten. Maak er een mooie dag van! 😊

Hi @yoda747, super dat dit issue ook bij jou snel weer was verholpen! Merci voor de terugkoppeling. Laat je het weten als ik verder nog iets voor je kan betekenen? Ik help je graag! ✨