Beantwoord

Vaste telefonie ineens storing vanaf 2 december 2022

  • 3 December 2022
  • 32 reacties
  • 541 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Het ging zo lekker, en ineens kunnen we niet meer vast bellen.
Het is heel random, een enkele keer gaat het perfect, dan weer hoor je de beller niet, dan weer hoort de beller jou niet.
We hebben dit op twee adressen. Bij ons zowel als bij mijn schoonmoeder exact hetzelfde probleem.
We hebben ook allebei een zyxel modem

(Alle resets aluitgevoerd)

icon

Beste antwoord door AlyZo 6 December 2022, 21:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7

Hi @Te Wierik, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is afgerond door mijn collega's! Ze hebben geen problemen geconstateerd en willen dan ook weten of je inmiddels probleemvrij bent. Zo zagen ze gisteren een inkomend gesprek van zo'n 15 minuten terug. Verliep dit gesprek zonder technische problemen? Ik hoor het graag, want ik wil zeker weten dat het probleem verdwenen is. 

 

Ik kan in ieder geval bevestigen dat alle telefoontjes deze week weer gewoon werken in de zin dat alle gesprekken voor beide zijden hoorbaar zijn @Lisa  , dus voor mij beschouw ik het probleem van één of beide zijdes niet kunnen horen in ieder geval als opgelost 👍🏽 Ik hoop dat voor Te Wierik hetzelfde geldt. Nu alleen de keuzemenu's in het andere topic nog en we kunnen weer genieten van 100% werkende glasvezel ! Fijn weekend alvast allemaal 😊

Reputatie 7

Hi @Shilka, helemaal super! 😁 Ik word helemaal blij van deze reactie zo voor het weekend. Dankjewel dat je hier op terug bent gekomen. Ik wil jou ook een heel fijn weekend wensen en alvast hele mooie dagen als ik je tot die tijd niet meer spreek. 

Reputatie 1

Hi @Lisa (en @Shilka) heb even nagevraagd bij moeders en zelf getest maar loop niet meer tegen problemen aan. En FYI: ook de keuzemenu's werken hier (nog steeds) prima.

Dus als het zo blijft, ben ik een gelukkig mens. En mijn moeder ook.

Mijn/onze hartelijke dank, goed weekend en geniet van de feestdagen!

Reputatie 7
Badge +5

Helemaal super @Te Wierik, ik wens jou en je moeder hetzelfde. Geniet ervan! 🎄

Hoi @tmklant22, slim dat je dit topic in de gaten blijft houden! Zodra we concrete updates hebben, zullen we die meteen met jullie delen.

Voor nu: alvast een prachtig, voetbalweekend toegewenst! 😄⚽

@Jason Zie in de updates dat het is opgelost, fijn bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Het is inderdaad nu echt definitief, voor iedereen, opgelost. Bij deze de herstelmelding, dank voor jullie begrip en voor het delen van de meldingen! 👍👍

Hiermee sluit ik ook meteen het topic.