Beantwoord

Vaste telefonie werkt nog niet (nieuw abonnement)

  • 18 August 2020
  • 8 reacties
  • 761 Bekeken

Reputatie 1

Mijn ouders zijn sinds een week aangesloten op T-mobile glasvezel alles in 1. Helaas werkt de vaste telefonie nog niet. Vorige week heb ik 2 maal contact gehad met de klantenservice en de nodige handelingen verricht om het modem te resetten. Ook is er meermaals een reprovision uitgevoerd. Uiteindelijk is het doorgezet naar de Technische dienst. Tot op heden toe heb ik nog niets gehoord en werkt de vaste telefonie ook nog niet. Mijn vader heeft wel een mobiele telefoon, maar mijn moeder niet. Daar ze niet altijd samen thuis zou, zou het fijn zijn als er snel een oplossing komt. Zou iemand dit met spoed op kunnen pakken? Alvast bedankt. ps. dit gaat niet over mijn eigen aansluiting (het klantnummer is dus anders als van deze account).

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 August 2020, 13:59

Bekijk origineel

8 reacties

Hoe weten ze nu welk probleem van wie ze op moeten pakken, denk niet dat T-Mobile je ouders kent zoals jij en weet waar ze wonen.

Reputatie 1

@Doornekamp33 Bedankt voor je bijdrage. Ik wacht wel af totdat iemand van T-Mobile in dit topic reageert. Dan kan ik via PM de nodige gegevens delen ipv aan de hele wereld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @gervend, daar gaan we meteen wat aan doen, goed dat je het aangeeft! Stuur me alsjeblieft de volgende gegevens van het contract van je ouders toe in een privéberichtje, dan ga ik meteen aan de slag voor je:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum contractant

-laatste vier cijfers IBAN

Zodra ik dit binnen heb, check ik zo snel mogelijk hoe ik jullie ga helpen! 😁

Reputatie 1

Hoi @Jason , zojuist heb ik je de gegevens via PM gestuurd.

ik heb ook nog steeds niet na installatie op 30 dec 2021 vaste telefonie.

ik heb de modem al een paar keer gereset

telefoon al geprobeerd op de andere poort aan te sluiten 

stekker van de telefoon er een tijdje uitgehaald en na een aantal minuten er weer in gedaan.

lampje van de telefonie brand wel.

de datum van installatie is wel eerder dan gepland en internet en tv doen het prima maar vandaag had het moeten werken maar helaas dat is niet zo.

al een paar keer telefonisch contact gehad met de klanten service maar ook die hulp heeft nog niet mogen baten.

wat moet/ kan ik nu nog doen het is namelijk best wel vervelend niet bereikbaar zijn op het vaste nummer

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ronald veldhuys, het lijkt erop alsof de vaste telefoonlijn nog niet geregistreerd is op de aansluiting. Ik heb een aanpassing verricht en ik zie de telefoonlijn gelijk online komen. Kun je alsjeblieft eens het basisstation van de vaste telefoon resetten (20 seconden stroomloos houden) en aansluiten op VOIP-poort 1 achterop het modem? Het zou nu moeten werken!

hallo @Jason 

ik heb het gecontroleerd en het werkt inderdaad.

bedankt.

 

Gr. Ronald

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ronald veldhuys, kijk dat is nog eens goed nieuws zo in het weekend! Goed om te horen dat je weer gebruik kunt maken van de vaste lijn en heel graag gedaan natuurlijk.

Een prachtig, gezond weekend toegewenst! 😉👍

Reageer