Beantwoord

Vaste telefoon

  • 16 October 2022
  • 11 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 2

Hallo Allen,

Ik heb een vaste telefoon aangevraagd en hiervoor een Yealink W56H met een basisstation W65P aangeschaft. Ik heb de Zyxel T54 modem, alles aangesloten zoals dat is aangegeven. Mijn lampje van het modem blijft knipperen en als ik mij zelf belt dan krijg ik een ingesprektoon. 

Volgens de beschrijving is het stekker erin en klaar, dus niet en zullen er wel wat instellingen gedaan moeten worden.

Is het ip nummer ook te achterhalen op de zyxel telefoon 1 zodat ik kan inloggen in mijn basisstation 

icon

Beste antwoord door eric 20 October 2022, 17:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RodneyFortuna 

Brandt het telefonie lampje op de router en heb je ook de andere PHONE poort geprobeerd achter de router?

In je T-Mobile thuis account kan je ook controleren of vast bellen actief is.

Reputatie 2

Het telefoonlampje knippert en in mijn T-mobile staat alles actief en mijn nummer staat er ook.

Als ik mij zelf bel dan zie ik dat wel staan in het Zyxel modem als gemiste oproep, maar de telefoon gaat niet over.

Reputatie 7

Hi @RodneyFortuna, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik wilde meteen verder voor jou aan de slag, maar ik zie dat één van mijn collega's mij zojuist voor is geweest. Er is een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit euvel zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 2

Hallo @Lisa ik heb inderdaad even naar jullie gebeld, maar helaas kon het probleem niet worden opgelost. De technische dienst zal deze week er wel op terugkomen.

Reputatie 7

Hi @RodneyFortuna, yes - zij gaan er alles aan doen om dit probleem zo rap mogelijk te verhelpen! Laat je het hier weten als je van het probleem af bent? Dan maak ik graag een vergoeding voor je in orde van de dagen dat je niet hebt kunnen bellen of gebeld kon worden. 

Reputatie 2

Ik heb voor de zekerheid vandaag een vaste telefoon yealink T19P bij een vriend gehaald en ook deze telefoon werkt niet. Dus een kapotte basisstation is niet de oorzaak, dit wilde ik toch even uitsluiten. Ik krijg op lijn 1 en 2 een ingesprektoon te horen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RodneyFortuna, slim dat je het gecheckt hebt met een ander toestel; ik zal jouw bevindingen doorgeven aan het technisch team zodat zij hiervan op de hoogte zijn. Dankjewel voor jouw update! 

Reputatie 2

Hallo @Jason & @Lisa 

Hebben jullie al niets vernomen van de technische afdeling. Ik heb namelijk nog geen nieuws, ze hebben nog geen contact opgenomen of iets laten weten.

Reputatie 7
Badge +14

Een YEALINK T19P en W65P zijn VOIP telefoons. Je dient achter het T-Mobile modem een Analoog toestel of DECT met analoge aansluiting te koppelen.

Als je voip telefoons wilt gebruiken zul je die handmatig moeten configureren met een voip server account.

 

Reputatie 2

**OPGELOST**

 

Hallo @eric,

Had dus gewoon mijn oude telefoon kunnen aansluiten en geen nieuwe hoeven kopen. Jij bent dus de oplossing en wil je daar voor bedanken 🤣

Ik dacht dat het digitale voip telefonie was omdat iedereen praat op het forum over sip en voip. Ik heb pas bij een vriend een zakelijke voip aangesloten en dacht dat dit het zou zijn. Zat weer veels te moeilijk te denken dus.

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig dat het met de deskundige hulp van @eric gelukt is! 😁👍

Bedankt voor het delen van de herstelmelding; zo kunnen andere users profijt halen uit jullie handigheid. Veel plezier met de vaste telefoon en indien je ooit nog vragen hebt, dan ben je altijd van harte welkom op de Community.

Reageer