vaste telefoon

  • 25 February 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Heb sinds twee dagen problemen met de vaste telefoon. Kan niet bellen of gebeld worden. Heb alles geprobeerd wat ik moest doen (meerdere keren)maar het werkt nog steeds niet. Wat kan het zijn ?

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @lvdrieth, welkom op de Community! Geen zorgen, ik help je graag. Ik val wel gelijk met de deur in huis: ik zie dat je meerdere topics hebt aangemaakt en een reactie in een bestaand topic hebt geplaatst. Om het centraal te houden, wil ik je vragen het in de toekomst bij één topic te houden. Check ook onze huisregels!

Ik lees dat je het al een en ander hebt getest, helemaal mooi. Toch wil ik controleren of je echt alles hebt gedaan. Kijk snel op onze website voor de stappen. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken. 

Laat je mij weten of het is gelukt? Dankjewel!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @lvdrieth, welkom op de Community! Geen zorgen, ik help je graag. Ik val wel gelijk met de deur in huis: ik zie dat je meerdere topics hebt aangemaakt en een reactie in een bestaand topic hebt geplaatst. Om het centraal te houden, wil ik je vragen het in de toekomst bij één topic te houden. Check ook onze huisregels!

Ik lees dat je het al een en ander hebt getest, helemaal mooi. Toch wil ik controleren of je echt alles hebt gedaan. Kijk snel op onze website voor de stappen. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken. 

Laat je mij weten of het is gelukt? Dankjewel!

Helaas is dit ook niet gelukt. Verder heb ik echt alles gedaan zoals jullie het vroegen. Helaas heb ik nog steeds geen vaste telefoon verbinding.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lvdrieth, kan je voor mij het modem opnieuw opstarten? Werkt de vaste telefoon nu wel? Hoor graag van je terug. 

Hallo Tommie

Heb het modem opnieuw opgestart maar de telefoon doet het nog steeds niet. Heb 2 mensen met mijn mobiel gevraagd mij te bellen op mijn vaste telefoon maar ik hoor niets en zij ook niet. Groetjes Leon

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lvdrieth, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan voor je aan de slag. Houdt er wel rekening mee dat dit een paar dagen kan duren.  

Reageer