Beantwoord

Vaste telefoon anoniem bellen opheffen

  • 7 May 2018
  • 8 reacties
  • 3211 Bekeken

Hoe kan ik anoniem bellen vanaf een vaste telefoon bij T-Mobile opheffen?
icon

Beste antwoord door Sander 12 May 2018, 16:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hoi PvRoij,

Dat kan via mij! Ik maak het graag voor je in orde. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik zorg ervoor dat je nummer weer zichtbaar is als je uitbelt met je vaste telefoon.
Reputatie 7
Hoi PvRoij,

Bedankt voor de gegevens! Bij deze kan ik melden dat je vanaf nu niet meer anoniem uitbelt. 😃
Hoi PvRoij,

Bedankt voor de gegevens! Bij deze kan ik melden dat je vanaf nu niet meer anoniem uitbelt. :D


Hoi Sander,
Ik heb hetzelfde probleem en wil van het 'anonieme bellen' thuis af.
Ik wil jou ook graag mijn gegevens mailen maar dan moet jij mij volgens mij eerst volgen?
Graag je hulp :-)

Dank alvast.

Groet Miriam
Reputatie 7
Hoi Miriam,

Bedankt voor je snelle reactie en gegevens. Ik heb het voor je aangepast! 🙂

Hoi Miriam, zou je dit ook voor mij kunnen aanpassen? Ik heb een PB verstuurd.

Reputatie 7

Hey @dionbok,

Dit maak ik graag voor je in orde! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je regelen! 

Hoi Piotr, bedankt nog voor je reactie. Ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik had het inmiddels binnen no-time geregeld door een collega van jou, via de telefonische helpdesk! Bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +16

@dionbok Wat goed dat je zo proactief actie ondernomen hebt! Superfijn dat het nu geregeld is. :smile: Geniet nog van jouw abonnement! Als we op de Community iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Vandaag zit ik tot 22:00 voor je klaar.

Reageer