Beantwoord

vaste telefoon doet het niet na overstap met nummerbehoud

  • 2 May 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Gisteren is mijn overstap naar T-Mobile glasvezel internet met vast bellen en nummerbehoud aangesloten.

> Internet doet het prima, maar vast bellen werkt niet. Het pstn dect toestel in Tel-1 poort gedaan maar doet het niet, Telefoon ledje op de Zyxel T-54 blijft uit. Tel 2 poortje tegen beter weten in ook geprobeerd, werkt ook niet. Alles al meerdere malen stroomloos gemaakt.

icon

Beste antwoord door eburgs 10 May 2023, 09:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @eburgs, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is direct een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zullen hier naar kijken. Zodra we meer weten wordt er contact met je opgenomen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!

Hoi Tommie, ik heb nog steeds niets gehoord. Hoe kan dit bespoedigd en opgelost worden, ik zit al een week zonder telefoon thuis. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @eburgs, goed dat je navraag doet, ik help je heel graag aan een oplossing! Op dit moment staat het onderzoek nog open. Ik heb zelf ook nog grondig de verbinding voor je nagekeken en een aantal aanpassingen gedaan aan de vaste telefoon. Zou je de vaste telefoon weer op Phone 1 kunnen aansluiten en een fabrieks reset op het modem kunnen uitvoeren: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding! 

Mod edit:

Hoi @eburgs, goed dat je navraag doet, ik help je heel graag aan een oplossing! Op dit moment staat het onderzoek nog open. Ik heb zelf ook nog grondig de verbinding voor je nagekeken en een aantal aanpassingen gedaan aan de vaste telefoon. Zou je de vaste telefoon weer op Phone 1 kunnen aansluiten en een fabrieks reset op het modem kunnen uitvoeren: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding! 

Bedankt voor je bericht @Cal , ik wilde gisteravond die reset uitvoeren maar heb voor de zekerheid vooraf nog even de vaste telefoon getest, die deed het de dag ervoor nog steeds niet. Maar nu ineens wél! Ik heb dus géén fabrieks reset hoeven uitvoeren! Probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +4

Super dat de aanpassingen meteen al goed zijn doorgekomen @eburgs, ik wens je nog heel veel belplezier toe! 😃

Reageer