Beantwoord

vaste telefoon doorschakelen werkt niet

  • 1 September 2022
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

vaste telefoon doorschakelen werkt niet

icon

Beste antwoord door lvbeurden 1 September 2022, 14:02

Bekijk origineel

6 reacties

Hi @lvbeurden, merci voor deze razendsnelle terugkoppeling en aanvulling! Hartstikke fijn dat je de reset van het modem meteen kon uitvoeren, al had ik gehoopt dat dit het probleem zou verhelpen. Het hoofdstation van de telefoon is hetgeen waar de telefoon in zit en waardoor deze wordt opgeladen. 

Lukt het om op de onderstaande manier een factory reset van het modem uit te voeren? 

Fijn dat het uitzetten van de doorschakeling wel lukt. Als het zonder de doorschakeling wel werkt, dan wil ik je adviseren om de doorschakeling uit te houden. 

Ik heb dus geen mogelijkheid meer om door te schakelen.

Ik vermoed, dat het probleem zit bij T-mobile.

Mijn modem is door een T-mobile-monteur onlangs geÏnstalleerd en op glasvezel aangesloten,

ik werd door Tele2 gedwongen naar T-mobile over te stappen

Bij Tele2 werkte het prima met *21* en bij T-mobile tot voor kort ook.

Dat was veel gemakkelijker en nu heeft T-mobile dat zonder enige berichtgeving afgeschaft en nu heb ik niks meer.

T-mobile, bedankt.

Het is nu toch gelukt !

Ik vergat de telefoon op de oplader te plaatsen bij het resetten.

Nu werkt het wel !

Mijn vertrouwen in T-mobile is hersteld.

Dank voor de hulp

Reputatie 7

Hi @lvbeurden, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je met liefde verder om dit weer werkend te krijgen. Zou je de volgende handeling voor mij kunnen uitvoeren? 

  1. Wil je de stroomkabel uit het modem halen?
  2. Wacht vervolgens minimaal 10 seconden.
  3. Nu mag je de stroomkabel terug in het modem doen. Het modem gaat nu opnieuw opstarten, dit kan enkele minuten duren
  4. Is het probleem hierna verholpen?

Zo niet, wil je dan de stroom van het hoofdstation van de telefoon halen? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen, ik wil echt dit zo snel mogelijk fixen. 

 

Hi @lvbeurden, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je met liefde verder om dit weer werkend te krijgen. Zou je de volgende handeling voor mij kunnen uitvoeren? 

  1. Wil je de stroomkabel uit het modem halen?
  2. Wacht vervolgens minimaal 10 seconden.
  3. Nu mag je de stroomkabel terug in het modem doen. Het modem gaat nu opnieuw opstarten, dit kan enkele minuten duren
  4. Is het probleem hierna verholpen?

Zo niet, wil je dan de stroom van het hoofdstation van de telefoon halen? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen, ik wil echt dit zo snel mogelijk fixen. 

 

de reset van het modem helpt niet.

Ik weet niet wat het hoofdstation van de telefoon is.

Het probleem is, dat na doorschakelen naar een mobiel nummer met de site T-mobile thuis ik bij het bellen naar de vaste telefoon met een andere telefoon drie piepjes krijg en dan is de verbinding weg.

Het vaste nummer kan dan dus niet meer gebeld worden.

De doorschakeling uit zetten lukt wel gelukkig.

Reputatie 7

Hi @lvbeurden, merci voor deze razendsnelle terugkoppeling en aanvulling! Hartstikke fijn dat je de reset van het modem meteen kon uitvoeren, al had ik gehoopt dat dit het probleem zou verhelpen. Het hoofdstation van de telefoon is hetgeen waar de telefoon in zit en waardoor deze wordt opgeladen. 

Lukt het om op de onderstaande manier een factory reset van het modem uit te voeren? 

Fijn dat het uitzetten van de doorschakeling wel lukt. Als het zonder de doorschakeling wel werkt, dan wil ik je adviseren om de doorschakeling uit te houden. 

Hi @lvbeurden, merci voor deze razendsnelle terugkoppeling en aanvulling! Hartstikke fijn dat je de reset van het modem meteen kon uitvoeren, al had ik gehoopt dat dit het probleem zou verhelpen. Het hoofdstation van de telefoon is hetgeen waar de telefoon in zit en waardoor deze wordt opgeladen. 

Lukt het om op de onderstaande manier een factory reset van het modem uit te voeren? 

Fijn dat het uitzetten van de doorschakeling wel lukt. Als het zonder de doorschakeling wel werkt, dan wil ik je adviseren om de doorschakeling uit te houden. 

Ik heb dus geen mogelijkheid meer om door te schakelen.

Ik vermoed, dat het probleem zit bij T-mobile.

Mijn modem is door een T-mobile-monteur onlangs geÏnstalleerd en op glasvezel aangesloten,

ik werd door Tele2 gedwongen naar T-mobile over te stappen

Bij Tele2 werkte het prima met *21* en bij T-mobile tot voor kort ook.

Dat was veel gemakkelijker en nu heeft T-mobile dat zonder enige berichtgeving afgeschaft en nu heb ik niks meer.

T-mobile, bedankt.

Reputatie 7

Hi @lvbeurden, ik ben ontzettend blij dat het weer werkt! Ik was net aan het typen dat ik graag een verzoek wilde inschieten voor onze technische dienst om dit issue aan te pakken. Super dat je dit laat weten en weet dat de Community hier te allen tijde voor je klaarstaat. Geniet nog van het zonnetje! 

Reageer