Beantwoord

vaste telefoon werkt niet

  • 27 January 2022
  • 10 reacties
  • 117 Bekeken

sinds vandaag kunnen we niet meer bellen en gebeld worden na overschakeling naar sneller internet

icon

Beste antwoord door mustek 27 January 2022, 22:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mustek 

Brand het lampje voor telefonie op de modem en in je T-Mobile thuis account onder abonnementen staat er actief bij vast bellen?

Andere PHONE poort kan je misschien ook eens testen of je modem en/of mediaspeler herstarten.

Lampje voip brand niet is dat voor vast bellen?

Reputatie 7
Badge +15

@mustek 

Ja, en als je in je T-Mobile thuis account kijkt bij abonnementen staat daar actief of in behandeling bij vast bellen?

Gaat het om een migratie naar het eigen netwerk? Dat zou soms even kunnen duren.

Ik zie bij mijn abonnementen vast bellen staan voor 10 euro, ik niet zien of het aktief is. We hebben dit probleem sinds kort 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @mustek ,

Zou je het volgende kunnen proberen: telefoonstation even van het stroom, je modem even van het stroom en ook de mediacoverter( zwart of wit kastje ) van het stroom . Daarna mediacoverter weer aansluiten daarna het modem en dan de telefoon. 

Nee helaas geen telefoon. Internet en tv werken wel

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @mustek ,

Vervelend dat dit niet de oplossing was. Er kijken gelukkig ook moderators mee, zij reageren vanzelf. Ze helpen op volgorde van binnenkomst, dus zul je even moeten afwachten totdat zij reageren. 

 

Dank je. 

 

Opgelost. Ik heb toch maar de klantenservice gebeld. Prima geholpen alles werkt perfect.

Reputatie 7

Hi @mustek, super dat jouw issue zo snel is opgelost! Fijn om deze positieve ervaring te lezen. Mocht je toch nog ergens hulp bij kunnen gebruiken, weet dan dat de Community hier voor je klaar staat. Maak er een mooie dag van! 🎈