Beantwoord

Voicemail komt niet door?

  • 5 July 2021
  • 7 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 5
Badge

Sinds enkele dagen komt de voicemail van mijn vaste telefoon niet meer binnen op mijn email adres?

Dus ik weet niet wie of wat er is ingesproken?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 July 2021, 14:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, super goed dat jij dit aankaart! Ik ben gelijk mee gaan kijken om dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Zou jij voor mij een zogenoemde powerflip van het modem kunnen uitvoeren? Jij mag de stroomstekker van het modem uit het stopcontact halen. Haal vervolgens de kabels uit poort één t/m vier. Wacht dan minstens tien seconden en steek de stroomstekker weer in het stopcontact. Wacht daarna zo’n drie minuten totdat het modem volledig is opgestart en steek dan weer de kabels in de poorten terug in het modem. 

Ik hoor heel graag of dit ervoor zorgt dat jouw voicemail weer gaat werken. Wanneer dit niet zijn vruchten heeft afgeworpen, dan mag je de stroom van het hoofdstation van de telefoon halen. Dit is meestel de oplader van de dect set. Als jij twijfelt wat het hoofdstation is, dan mag je van alle opladers even de stroom eraf halen. 

Ik ga duimen dat dit het probleem heeft opgelost! Laat jij het weten zodra jouw voicemail weer optimaal werkt? 🎈

Reputatie 5
Badge

Hallo @Lisa ,

Ik heb de modem een powerflip gegeven en ook de stekker van de telefoon er even uit gehad.

Maar helaas geen email van de voicemail ontvangen. Telefoon doet het verder goed, gaat over en als ik het nummer bel krijg ik ook de voicemail die ik dan inspreek maar dus geen email hiervan.

Het heeft jaren goed gewerkt. Er is hier ook niks veranderd.

 

Reputatie 7

Hi @HereIsTom ,

Dank je voor je snelle terugkoppeling! Ik heb aan de achterkant met je meegekeken en zie dat hier alles goed staat. We behoren de voicemail e-mail naar het @t-mobilethuis.nl adres te sturen. Is dit de mailbox waar je deze ook verwacht? Mocht dit niet het juiste adres zijn, wil je me dan het juiste adres doorsturen in een privébericht? Is het wel het juiste adres, dan ga ik ervoor zorgen dat de technische dienst dit voor je gaat oppakken. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 5
Badge

Hallo @Boris Ja dat is het juiste e-mail adres, daar kwam de voicemail ook altijd binnen, maar nu dus niet meer!

Reputatie 7

Hoi @HereIsTom ,

Zijn we weer! Ik ga dit graag voor je doorzetten naar onze technische dienst, zodat jij weer je voicemail binnenkrijgt op je mail. Om dit te kunnen doen heb ik twee voorbeeldgesprekken nodig. Zonder deze testgesprekken wordt het niet onderzocht. Het gaat dan om de datum, tijdstippen en telefoonnummers van twee gesprekken. Mag ik je vragen om deze te verzamelen? Dan kan ik de volgende stappen zetten. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 5
Badge

Hallo @Boris ,

Ik heb net even geprobeerd en nu krijg ik wel weer een mail van de voicemail binnen!?

Zou jij mijn voicemail eens kunnen inspreken van mijn thuis nummer? Als die ook binnenkomt dan lijkt het weer te werken.

Reputatie 7

Hoi @HereIsTom ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling en superfijn om te horen! De T-Mobile goden hebben zo te zien meegeluisterd! 😉 Mocht ik je nog van een test kunnen voorzien, laat het vooral weten. Wil je mij in dat geval een privébericht sturen wanneer het jou schikt? Ik hoor het graag! 

Reageer