Beantwoord

Voicemail vaste telefoon aanzetten

  • 28 June 2018
  • 9 reacties
  • 3525 Bekeken

Hoi wie ken mij vertellen hoe ik nu eens mijn vaste telefoon de voicemail aan zet. Via my tmobile thuis lukt het niet heb al paar keer gebeld met klantenservice en die zeiden bij staat nu aan. Maar nee nog steeds niks geen voicemail .
icon

Beste antwoord door Sander 28 June 2018, 17:06

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hoi @boxxie

In dit topic leg ik uit hoe je je voicemail kunt aanzetten via My T-Mobile Thuis. Je geeft aan dat dit nog niet lukte. Kun je ook controleren of het juiste telefoonnummer staat aangegeven in My T-Mobile Thuis? Komt deze overeen met het nummer dat je belt? Heb je ook een e-mailadres ingevuld bij het aanzetten van de voicemail? De voicemail wordt namelijk naar een e-mailadres verstuurd. Ik help graag mee en met deze vragen kunnen we achterhalen wat er mis gaat!
Ja heb er twee geprobeerd en tel nummer is goed die worden goed weergegeven
Het nummer klopt
Nou eindelijk antwoord maar nog steeds geen voicemail na zegge dat Het niet lukt om mijn voicemail thuis aan te zetten
Ik krijg niks anders te zien of uitleg wat ik al gedaan heb allemaal dus nog steeds geen vast voicemail thuis
Reputatie 7
Hoi boxxie,

Bedankt voor het checken of het nummer klopt. Goed dat je het een aantal keer geprobeerd hebt om zelf in te stellen.

Ik zie dat er, een paar dagen nadat jij dit topic had geopend, een algemene voicemailstoring is gemeld. Ik vermoed dat jij deze storing, waarbij het zelf activeren via de My T-Mobile Thuis omgeving niet werkt, ook ondervindt. Het is dus niet gek dat het je niet lukt, dat ligt niet aan jou!

Ik heb via een andere manier jouw voicemail geactiveerd. De voicemails worden nu verstuurd naar het e-mailadres die je op dit forum gebruikt. Kun jij voor mij controleren of het bij jou ook werkt? Dat is natuurlijk het belangrijkst.
@Sander
dat zelfde gekloot heb ik hier ook al weken.
bel je de klanten service, zetten hun hm aan , controleer je op de site zie je "aan " staan, maar zodra je belt doet ie t niet.

wissel je het email adres springt ie op "uit ' en is die met geen mogelijkheid meer aan te krijgen.
vind die hele T-mobile site maar een pruts gedoe.
word tijd voor ecchte it'rs
@Sterre
k zie dat dit gekloot onderhand dus al ruim 5 jaar aan ge gang is.
zolang zullen storingen toch niet duren ?
Reputatie 7
Hi hmwa,

Ik wil het graag voor je instellen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn manier wél werkt, ik heb namelijk super powers 😉. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kan ik in het goede account de voicemail instellen. Ik zal deze dan instellen op het e-mailadres waarmee jij je hebt aangemeld op deze Community. Vind je dat goed?

Deze storing duurt overigens nog niet zo lang. We zijn in ieder geval druk bezig om het op te lossen. Gelukkig duren de storingen geen 5 jaar, dat zou wat zijn zeg!

Reageer