VoIP-status "Niet geregistreerd".

  • 7 March 2023
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vast bellen werkte prima. Dat is plots gestopt. De beller hoort nu: “het nummer dat u gebeld heeft is niet in gebruik.”

Op 15 februari de klantenservice gesproken en een mail ontvangen: “Binnen vijf werkdagen ontvang je van ons een reactie”. Ik weet niet of er andere definities zijn van werkdagen, maar die vijf zijn nu wel afgetikt; zonder reactie.

Ondertussen is het modem gereset, maar het probleem is niet opgelost. Ik heb nu een hele maand geen vaste telefoon (en geloof het of niet, maar die wil ik behouden). Eerst dacht ik aan een tijdelijke storing, maar dat is nu wel achterhaald. Ja, ik betaal ervoor in mijn abonnement. Volgens het modem is de VoIP status Niet geregistreerd.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @EHR, goed dat je dit aankaart. Ik help je hier graag mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@EHR welkom bij de community.

Dat klinkt toch alsof het nummer uit de T-mobile systemen is verwijderd / opgezegd. Ik zou de klantenservice nog eens vragen naar de status van dat ticket.

Volgens degene van klantenservice die ik sprak stond het nummer gewoon in het systeem. 🤷🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EHR, goed dat je dit aankaart. Ik help je hier graag mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee! 

Reageer