Beantwoord

VoIP via N300A-IP werkt niet

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Hallo,
Sinds mijn overstap van KPN naar T-Mobile loop ik al een paar dagen de kl*en. Omdat T-Mobile weigert om me te helpen met het opnieuw werkend krijgen van mijn VoIP-bellen bij een externe provider (iTouwtje) via een Gigaset N300A-IP, heb ik precies gedaan wat @mdsm op

heeft beschreven. Toch lukt het niet om een verbinding maken. Ik heb twee zakelijke nummers die nu sinds maandag onbereikbaar zijn… Weet iemand raad?
Groet,
Manuel

icon

Beste antwoord door Lisa 20 May 2022, 12:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @mvanbaarsen, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt via deze weg. Graag wil ik je wel laten weten dat het plaatsen van twee topics/reacties over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud inderdaad niet is toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

In het andere topic heb ik vanochtend al een oproep geplaatst met het verzoek om je hierbij te helpen en helpen wij je via die weg verder: Probleem met Gigaset.net inkomende gesprekken | T-Mobile Community. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek en word je nóg sneller geholpen. Dankjewel! 😊

Dit topic gaat nu op slot.