Beantwoord

100

  • 4 July 2021
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Ik ben nu al ruim 7 jaar klant en heb meerdere abonnementen met klantvoordeel. Vorig jaar heb ik contact gehad met de klantenservice met de vraag wanneer de 1000gbps in Raalte beschikbaar komt. Hij gaf toen aan dat dat in juli zou zijn. Nu zijn we een jaarverder maar de snelheid komt nog steeds niet boven de 100mbps. Kunnen jullie aangeven wanneer dit gaat gebeuren, zodat ik niet naar KPN hoef over te stappen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 July 2021, 22:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @raymond.snijders 

Heb je de postcodecheck op de T-Mobile site al bekeken en wat geeft die aan?

Er zit wel vaart in de uitrol van ODF dus steeds meer mensen beschikken over een snelle 1000 Mbit verbinding 🙂

Hallo Waggas,

De postcodecheck zegt het volgende:

Sorry! Er ging iets mis…

Daar word ik niet veel wijzer van…

Groet,

Raymond Snijders 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @raymond.snijders 

Ik krijg die melding nu ook, wil je het later nog eens proberen? Waarschijnlijk zijn er even wat problemen.

Zal ik doen!

Fijne dag.

Raymond 

Reputatie 7

Hi @raymond.snijders ,

Is het gelukt met de Postcodecheck? Voor mij werkt ‘ie namelijk weer helemaal! De Postcodecheck is de duidelijkste weergave wat er mogelijk is op jouw adres. 

Postcodecheck geeft nog steeds max 100mb aan...

Reputatie 7
Badge +4

Dan is er op jouw adres helaas nog niets anders mogelijk via T-Mobile. Het kan zijn dat het eraan komt, maar T-Mobile is hier bijzonder terughoudend in. Vaak is het pas kort van tevoren bekend of zelfs pas als het al opgeleverd is. Wel kun je makkelijker switchen, zodra het geactiveerd is. Zelf kijk ik nu ook geregeld, aangezien ze hier in de regio bezig zijn.

Reageer