Beantwoord

2x verhuizen

  • 1 August 2021
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties

Goedemiddag,

 

Op dit moment heb ik T-mobile Thuis Internet van T-Mobile. Aan het eind van het jaar ga ik verhuizen naar eerst een tijdelijk adres en dan 4 maanden later naar ons nieuwe huis. Ik heb het gecheckt en op beide adressen is T-Mobile beschikbaar.

 

Omdat je bij de verhuisservice een nieuw contract van een jaar aangaat was ik benieuwd of het dan wel mogelijk is om dan wel binnen 4 maanden opnieuw mijn T-Mobile abonnement te verhuizen? Of is dat geen probleem en gaat dan het nieuwe jaarcontract in op het moment dat ik voor de tweede keer verhuis? 

icon

Beste antwoord door Ginny 1 August 2021, 15:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RTigg 

Als je verhuist met een nog 6 maanden lopend contract bijvoorbeeld dan is dat geen probleem, ik neem aan dat hetzelfde weer geldt als je bent verhuist met een nieuwe jaarcontract.

Reputatie 6

Hoi @RTigg, goede vraag en gefeliciteerd met jouw nieuwe huis / huizen! 😜 Het klopt dat je een contract van een jaar aangaat, maar wanneer je het contract oversluit naar een nieuw adres, kan het contract tussentijds ontbonden worden. Zo kun jij onbezorgd blijven genieten van onze diensten. Je kunt de verhuizing gemakkelijk aanvragen via jouw T-Mobile Thuis pagina. Vergeet niet om de verhuizing minimaal een maand van tevoren aan ons bekend te maken. Heel veel succes met de verhuizingen!

Reageer