Klantnummer: *SNIP*
Sinds 28 Juni zijn wij lid van t-mobile en sinds dit moment is het een en al ellende.
Allereerst haperend en wegvallend internet (2 tickets voor aangemaakt 2021062811067413 / 2021070311021079), meermaals een monteur langs geweest en het heeft 3 uur gewerkt.
Sinds 7 juli hebben wij helemaal geen internet meer. Op 9 juli is een monteur van guidion langsgeweest om alle apparatuur te vervangen, maar dit mocht niet baten en heeft hierop een ticket aangemaakt (de kabel heeft wel licht, maar geen data). De actie ligt bij de T-mobile backoffice. Ik heb wederom gebeld met de klantenservice om snelheid achter dit ticket te krijgen, maar de wil om te helpen ontbreekt (want het ticket staat open en er wordt naar gekeken) daarnaast wordt de oplossing aangedragen om het internet van de buren maar op te vragen. Dit kan niet jullie manier van werken zijn!
Inmiddels zitten wij een week zonder service en niemand bij de klantenservice is bereid om ons te helpen of door te verbinden naar de mensen van de backoffice. De enige informatie die wordt gedeelt is, er wordt aan gewerkt (maar wat precies wordt niet aangegeven).
Ik hoop dat hier wel mensen van T-mobile aanwezig zijn die naar het probleem willen kijken en mee willen werken aan een snelle oplossing.
Beste antwoord door Ginny
Bekijk origineel