Beantwoord

Abonement opzeggen

  • 9 October 2020
  • 4 reacties
  • 301 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Ik wil graag mijn T-Mobile thuis abonnement, Echter toen m'n vriendin onlangs met de klantenservice belden heeft ze een dik half uur in de wacht gestaan zonder antwoord te krijgen en toen heeft ze, terecht, opgehangen. Dus dan moet het maar zo. 

Ik wil opzeggen omdat ik alles onder 1 aanbieder ga onderbrengen, en die aanbieder is dus niet T-Mobile.

icon

Beste antwoord door Ginny 11 October 2020, 12:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hoi @Idgaf, wat baal ik ervan om dit te lezen, ik help je graag via deze weg verder. Jammer dat we niet bij je kunnen blijven, maar ik kan mij voorstellen dat het voor jou fijn is om alles onder één dak te hebben. Ik kan het abonnement voor je opzeggen met een maand opzegtermijn, jouw abonnement zal dan eindigen op 9 november 2020. Is dit goed of heb jij iets meer tijd nodig om over te stappen naar een andere provider? Als jij me laat weten per welke datum het contract beëindigd mag worden, maak ik het voor je in orde.

Hey Ginny, dank voor je antwoord. Per 9 november is helemaal goed.

Reputatie 6

@Idgaf, ik heb het abonnement voor je beëindigd, de laatste dag dat het abonnement actief is, is 9 november. Je ontvangt een e-mail in je mailbox met instructies voor het retourneren van de apparatuur. Lees deze alsjeblieft goed door en vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat wij jou een e-mail hebben gestuurd dat we alle apparatuur hebben ontvangen. Dankjewel en wie weet tot ooit!

Top, dank je wel. Toch jammer dat het zo moest en dat het niet mogelijk is om het zelf online te regelen.

Reageer