Al 11 dagen geen Internet

  • 25 November 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Ik heb thuis inmiddels al 11 dagen geen internet. Er zou iemand langskomen, afgezegd, zou weer iemand komen, toch weer niet, doorverwezen naar KPN. Oneindig bellen, in de wacht staan, eruit gegooid worden. Kosten mobiel internet gaan door het plafond. Ik wil vandaag iets horen over een oplossing anders kan ik niet anders dan overstappen want jullie leveren niet.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Grolo, welkom op de Community!

KPN is aangestuurd om de verbinding te herstellen, dit komt doordat Guidion monteurs beperkt zijn in hun vaardigheden. Zodra geconstateerd wordt dat de oorzaak buitenshuis ligt, wordt 99 van de 100 keer de netwerkbeheerder ingeschakeld. Dit heeft er deels mee te maken dat Guidion monteurs (op een enkeling na) niet bevoegd, c.q. getraind zijn om de wijkcentrale in te mogen en daar aanpassingen te doen. Desalniettemin is het natuurlijk onprettig wanneer het lang duurt eer de oplossing kan worden aangeboden. Elf dagen is een hoop, zeker met het oog op thuiswerken. 

Ik zie dat mijn collega's je aangeboden hebben om gebruik te gaan maken van een Unlimited Internet voucher, maar dat je jammer genoeg geen T-Mobile simkaart heb. Wat ik wil voorstellen, is het volgende: ga naar je dichtstbijzijnde T-Shop, koop een prepaidkaartje en stuur mij je aankoopbewijs toe in dit topic (uiteraard met de eventuele persoonsgegevens zwartgemaakt). Ik zal er dan voor zorgen dat je het aankoopbedrag à € 10,00 vergoed krijgt op een volgende factuur én dat je een voucher toegestuurd krijgt van me per privébericht. 

Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.

Reageer