Beantwoord

AL 2 WEKEN geen internet en tv en extreem slecht contact

  • 21 August 2019
  • 1 reactie
  • 5773 Bekeken

Sinds donderdag 8 augustus heb ik al geen enkel signaal.

Heb t-mobile hier op vrijdag van op de hoogte gesteld en mij werd verteld dat er de eerste 3 weken geen monteur beschikbaar was.
Heb toen een aantal keer aangedrongen dat ik hier niet mee akkoord ging en er is toen dinsdag 13
augustus een monteur langs geweest maar die kon niets doen.

Hij vertelde dat er geen signaal binnen kwam op de glasvezelkabel (had ik ook al doorgegeven aan de klantenservice), en er zou een ticket aangemaakt worden en hierover zou ik dinsdag of woensdag terug
gebeld worden.

Ik heb toen niets meer van t-mobile vernomen en heb toen donderdag zelf maar opgebeld om te vragen wanneer ik weer een dienst geleverd kreeg. In dit telefoongesprek werd mij verteld dat het modem woensdag weer online was gekomen en dat het ticket gesloten zou zijn.
Ik heb toen aangegeven dat ik nog steeds geen internet en tv had. Waarop de medewerker aangaf dat het technische team het ticket opnieuw zou openen en het probleem oplossen.

Op zaterdag 17 augustus had ik nog steeds geen duidelijkheid wat het probleem nou was en of er iemand mee bezig was dus heb ik wederom de klantenservice gebeld met de vraag wanneer ik weer internet en tv kon verwachten. In dit telefoongesprek heb ik wederom geen antwoord gekregen anders dan '' we zijn er mee bezig'' en heb toen de afspraak gemaakt dat ik vandaag (dinsdag 20 augustus) voor 18.00 uur op de hoogte gebracht zou worden van de stand van zaken.

Tot mijn verbazing kreeg ik om 14.45 de volgende email:

Beste klant,

Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Nu heb ik een aantal Smart home producten die ik op afstand kan bedien maar daar kreeg ik rond 18.00 nog steeds geen verbinding mee.
Ik heb toen om 19.00 op mijn werk de klantenservice gebeld en deze medewerker verzekerde mij ervan dat alles weer werkte en mijn modem het weer deed. Misschien zou ik mijn smart home producten opnieuw moeten herstarten om weer te kunnen werken.
Hij wist mij precies te vertellen welke lampjes er branden en welke lan poort er in gebruik was dus met enig vertrouwen ben ik na mijn werk naar huis gegaan. Antwoord op wat het probleem nou was en hoe het opgelost is kreeg ik helaas niet.

Ik ben toen om 23.00 thuis aangekomen en je raad het al...geen verbinding.

Wanneer gaan jullie dit nu eens serieus nemen t-mobile?
Ik kan ook nergens een ander telefoonnummer vinden dan het 0800 nummer en een klachtenformulier of email adres is ook onvindbaar.

Ik hoop dat er hier wel iemand naar kijkt al betwijfel ik of het probleem via deze weg opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Brian 23 August 2019, 14:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Diaoa, er bleek op jouw adres ook nog een kruising te zijn van de lijn met een ander adres. Dit is gisteren verholpen en je zou nu dan écht online moeten zijn. Is dit aan jouw kant inderdaad ook het geval? Zo niet laat het dan zeker weten!

Reageer