F.A.Q.

Al ruim 2 maanden geen internet thuis en nog steeds geen oplossing

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 3179 Bekeken

Al sinds 3-6-2020 GEEN internet. TMOBILE had geen zin in moeite doen en zegt mijn abbonement op omdat de schade groter dan verwacht is??????? Hier heb ik niet om gevraagd, ik wil mijn internet terug heb ik aangeggeven. Na geschakeld te hebben met KPN, (die zelf ook schrok van de waardeloze service van tmobile) hebben zij aangegeven de schade te hebben gevonden (nav het plaatsten van een lantaarnpaal is deze ontstaan)

Ik blijf heen en weer bellen en een tussenschakel tussen kpn en tmobile maar ondertussen wordt er niks gedaan. tMobile zou op 1-7-2020 een nieuwe ticket aanmaken voor kpn netwerk. Op 7-7-2020 gebeld met kpn netwerk en deze geeft aan nog niks binnen te hebben wel vann mijn buren!

Weer geschakeld met tmobile en krijg ik te horen dat er in de notities is gezegd. Mevrouw wilt geen diensten????????? Ondertussen ben ik al 1 maand en 1 week aan het wachten tot ik internet heb. En blijft tmobilw gewoon maandelijks afschrijven.

SCHANDALIG! Al jaren een trouwe klant zowel mobiel als thuis dit is te belachelijk voor woorden.

interne communicatie is 0,0 gewoonweg waardeloos, hoe kun je dan uberhaupt een goede communicatie met een klant hebben. Alle telefoongesprekken met tmobile en kpnnetwerk zijn opgenomen en bewaard!!!!

Vandaag 13-7-2020 bel ik weer met Tmobile wordt er eerst opgehangen omdat het jongetje het telefoongesprek niet aan kan en vraagt mij wil je de diensten nog of niet???????

2e keer teruggebeld, zegt deze jongen dat de ticket die op 7-7-2020 OOK gesloten is op 11-8-2020 door de technische dienst????

Een en al chaos rondom de communicatie en totaal geen service

Gewenste Oplossing

Goedwerkend internet en compensatie voor alle gedoe en ongemak etc.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @yassje,

Jeetje wat een verhaal. :frowning2:  Ik betreur dat er zoveel miscommunicatie is ontstaan en dat jij hier de dupe van bent geworden! Uit de notities haal ik inderdaad de informatie dat je abonnement in eerste instantie opgezegd zou worden. We hebben de volgende informatie ontvangen; “KPN meldt: 19-6-2020 15:37 CAN-01 Klant wil levering niet meer. Automatisch aangemaakte annulering”. Gelukkig is die annulering inmiddels ongedaan gemaakt.

Nu zie ik dat je gisteren met mijn collega hebt gesproken. Mijn collega heeft vervolgens alles in gang gezet en onze techneuten op de hoogte gesteld om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Over de kosten hoef je je absoluut geen zorgen te maken, zodra dit probleem is opgelost gaan we de periode dat je zonder internet hebt gezeten netjes voor je vergoeden. Geef ons alleen een seintje wanneer alles weer werkt.

Zodra we een update hebben ontvangen van onze techneuten, nemen we contact met je op. Nogmaals mijn oprechte excuses voor alle rompslomp! We gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen.  
 

Ik heb hetzelfde probleem.. Al 3 weken geen internet!!!??? Word van het kastje naar het muurtje gestuurd en er is niemand die mij kan helpen, zowel bij kpn niet als bij T-mobile niet. 

Reputatie 5
Badge +3

Hi @Errie95 , ik heb even met je meegekeken. Ik baal er van dat er meer aan de hand lijkt dan alleen een defect modem. Zo te zien gaat het om een missing internet vlan en lijkt er een fout te zitten in de bekabeling. Mijn collega die je op 22 sep hebt gesproken, heeft dit doorgezet naar de technische dienst voor verder onderzoek. Omdat het weekend is, verwacht ik dat dit aankomende week wordt opgepakt.

Reageer