Beantwoord

Alweer geen internet, tv en telefonie

  • 31 December 2019
  • 38 reacties
  • 640 Bekeken

  • is een King Poster
  • 29 reacties

Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.

Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven 

icon

Beste antwoord door Brian 30 January 2020, 13:13

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7

Hey @Some1,

Gelukkig zie ik dat mijn collega onze techneuten heeft aangestuurd om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra we meer weten, nemen we gelijk contact met je op. Hulp is aanstaande!

Hallo Piotr,

 

Bedankt daarvoor en ik zal een afspraak maken.

Ik heb een vouchercode ingebruik via mijn zakelijk mobiel en deze verloopt morgen.

Zou ik een nieuwe vouchercode kunnen krijgen om thuis via mijn mobiel als hotspot te gebruiken.

Trouwens, dit is nu de tweede keer dat mijn thuis internet niet doet voor een lange tijd, is het niet mogelijk om hotspot via een andere 4G apparaat te gebruiken. Ik  kan niet altijd mijn mobiel thuis achterlaten.

alvast bedank

Het is wel jammer dat het weer lang gaat duren voor dat ik verbinding terug krijg. Ik begrijp een ding niet, waarom wordt kpn monteur niet gelijk aangestuurd. Dit probleem lijkt precies op voruge keer. Het ziet ernaar uit dat ik weer 2 tot 3 weken zonder verbinding kom te zitten, ik hoop dat het vergoed wordt.

Reputatie 7
Badge +16

@Some1 Goedemiddag, het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang zonder een werkende verbinding zit! Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat de KPN monteur het nu definitief oplost. Daar heb ik alle vertrouwen in. Je kunt een vergoeding aanvragen op het moment dat de verbinding volledig hersteld is, dan weten we hoe hoog de compensatie dient te zijn. De vouchercode heb ik nu naar je gestuurd in een privéberichtje. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

@Some1 Goedemiddag, het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang zonder een werkende verbinding zit! Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat de KPN monteur het nu definitief oplost. Daar heb ik alle vertrouwen in. Je kunt een vergoeding aanvragen op het moment dat de verbinding volledig hersteld is, dan weten we hoe hoog de compensatie dient te zijn. De vouchercode heb ik nu naar je gestuurd in een privéberichtje. :wink:

 

Correctie: ik zie dat je al een vouchercode toegestuurd gekregen hebt! Veel succes met de monteur en als we in de tussentijd iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar bij de Community. 

Het is goed  bedankt!

Ik ben niet meer tevreden, het gaat weer meer dan twee weken duren voor dat het goed komt. Er wordt weet eerst T-mobile monteur gestuurd en na een week wordt weer een KPN monteur gestuurd. Het gaat minstens drie weken of langer duren. Het is wel jammer dat het zo moet

 

Reputatie 7

Hey @Some1,

Ik heb alle vertrouwen dat dit probleem sneller wordt opgelost! Morgen komt er een monteur bij je langs die je hiermee gaat helpen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Zodra het probleem is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in. :relaxed:

De monteur is net langs geweest en de klacht wordt doorgestuurd naar KPN. Dit begrijp ik niet, ik heb in het begin al aangegeven dat er een KPN monteur voor nodig is. Ik heb zelf namelijk een technische achter en ik weet dat het probleem aan de glasvezel ligt. Waarom duurt het zo lang?

Kunnen jullie mij nog een vouchercode sturen?

Alvast bedankt 

 

Reputatie 7

Hey @Some1,

Je bent zo te zien gelukkig al van een Unlimited Voucher voorzien! Ik baal dat het probleem nog niet is opgelost. Mijn collega heeft in ieder geval op de achtergrond alles in gang gezet om dit probleem alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Ik heb gisteren een nieuwe vouchercode binnen gekregen en deze ingewisseld maar in de middernacht kreeg ik een bericht binnen dat mijn standaard internet bundel op was. Mijn internet is momenteel heel erg traag, als ik een video kijk zie ik geen beekd masr ik hoor alleen maad geluud. Zou deze vouchercode niet voor 7 dagen zijn maar misschien voor 7 uur??

Zie bericht hier onder.....(deze kreeg ik ongeveer  na 7 uur binnen)

 

Reputatie 7

Hi @Some1, is het inmiddels gelukt met de collega’s? Zo net laat het dan even weten, dan stuur ik een nieuwe vouchercode naar je toe! 

Hoi Bran, misschien berer een nieuwe code proberen en kijken of het lukt. Al die andere zijn goed gegaan, alleen dit keer niet.

Alvast bedankt 

Reputatie 7

Hoi @Some1,

Ik heb je zojuist een nieuwe vouchercode per DM toegestuurd! :relaxed:

Vandaag is KPN monteur langs geweest, alles gemeten, het lag weer (bewust) uit in de centrale, alles weer aangesloten en volgens hem is het nu goed maar helaas nog steeds geen verbinding.

Hij gaat het terug koppelen naar KPN!

Ik heb nu echt spijt van dat ik glasvezel heb genomen. Sinds de overstap (eind oktober j.l.) heb ik maar weinig verbinding gehad, meeste van de tijd was glasvezel weg gevallen. Beide keren was de verbinding uit gehaald in de centrale, tenminste volgens de monteur. T-Mobile moet nu echt een klacht indienen bij KPN.

Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB

Alvast bedankt 

Uiteindelijke resultaat, zie foto's, Router en Converter.

Reputatie 7
Badge +16

Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB

Alvast bedankt 

Hoi @Some1,

 

Ik zie dat je een vouchercode opgestuurd gekregen hebt en dat jouw klacht richting KPN door mijn collega in geëscaleerd is naar de juiste afdeling. Laat het me weten als we iets anders voor je kunnen doen op de Community, ik zit tot 18:00 voor je klaar vandaag!

Ik kreeg gisteren een email van klantenservice die ik niet begrijp waar het over gaat, zie foto

Ik dacht eindelijk internet verbinding is terug gekomen maar helaas de verbinding is nu iets meer dan 3 weken weg en ik denk dat het heel lang gaat duren.

T-Mobile moet nu met een oplossing komen!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Some1,

 

Bedankt voor je terugkoppeling! Onze techneuten en KPN hebben geconstateerd dat zowel je verbinding als modem online zijn. Wat we nu gaan doen is een kruistest, zo kunnen we uitsluiten of je gekruist bent met een andere klant. Mag ik het MAC-adres en serienummer van jouw modem in een privéberichtje ontvangen alsjeblieft? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk of hier sprake van is. Bij jouw Zyxel modem staan MAC en Serial op de achterkant van het modem en dan op het kaartje wat erachter zit (in de gleuf als het ware). :wink:  

Ik zal het straks doen als ik thuis ben

Dit kan toch niet waar zijn!

Een kruising net als de eerste keer, toen was ik ook drie weken zonder verbinding. Nu wordt het vier weken . Ik hoop niet dat de verbinding iedere keer weg valt. Dit is me nog nooit overkomen bij een andere provider.

Iedereen blíjft afhankelijk van KPN. Hiervoor had ik internet via telefoonlijn en toen waren ze ook afhankelijk van KPN maar de verbinding is nooit weggevallen 

Ik dacht glasvezel is de toekomst maar op deze manier hoef ik geen glasvezel meer.

Reputatie 7
Badge +16

@Some1Kun je jouw modem van de stroom halen? Dan controleer ik of deze doorkomt in onze meting. Het lijkt er inderdaad op dat er sprake is van een kruising met een ander modem. Sorry voor alle ongemak! 

Is de hele tijd van de stroom af

Ok, wat gaat er nu gebeuren en hoe lang gaat dit duren?

Reageer