Beantwoord

Bellen via bekabeld internet (Huawai modum)

  • 29 September 2020
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Beste,

 

Ik wil graag thuis werken. Ik krijg telefoonlijntjes binnen via bekabeld internet naar mijn werk telefoon (Yealink telefoon). 

Mijn internetkabel gaat in mijn Huawai modum (poort 1 of 2) en zo in mijn werktelefoon. Helaas blijft mijn telefoon geen service houden. Nu heb ik gebeld met jullie klantenservice, zij vertellen mij dat jullie dit niet ondersteunen. 

Mijn vriendin heeft ook service van jullie Tmobile Thuis. Zij heeft een Zynxel Modum. Hier werkt mijn telefoon super! Het lijkt mij dat het probleem dan bij mijn modum ligt.

Ik heb geprobeerd poorten open te zetten, en alle instellingen staan goed. Dit is bekeken door ICT van mijn werk en Yealink zelf. Het lijkt er op dat Tmobile Thuis de lijntjes blokkeert of mijn modum dit niet ondersteund.

 

Graag krijg ik tips wat ik nog meer kan doen! Helaas krijg ik geen Zynxel Modum van jullie toegestuurd voor dit probleem en ook geen monteur die er eventueel naar kan kijken. 

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 September 2020, 17:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Juliavanschayk, welkom op de Community!

Top dat je ernaar vraagt en hier advies opvraagt, gelukkig zie ik dat mijn collega van de Klantenservice dit al voor je heeft ingediend bij onze technische dienst.

De huidige verwerkingstijd is maximaal tien dagen, dit komt door de enorme drukte. Sorry voor het ongemak!

Reageer