Complimenten aan T-Mobile en Guidion!


Reputatie 2

Beste T-Mobile,

waar kan ik mijn complimenten voor jullie nog meer delen?

Op zondagmiddag gaf onze Zyxel modem/router de geest. We hebben dit gemeld bij de Servicedesk, welke aangaf dat binnen 48 uur een mailtje zou worden verzonden om een monteur in te plannen. We zaten hierdoor even in de stress, want met al het thuiswerken kunnen we niet al te lang zonder internet. 

De mail was echter al binnen 24 uur ontvangen en een afspraak kon voor de volgende dag al gemaakt worden (oftewel binnen 48 uur na het ontstaan van het probleem) En we hadden geluk: De monteur kon zelf nog een dag eerder, dus zojuist, binnen 24 uur na het melden van de storing, is ons probleem verholpen en hebben wij weer internet!

Echt een topservice, daar mogen jullie wat mij betreft meer aan dacht aan schenken. Vanuit ons in ieder geval complimenten en hartelijk bedankt voor de snelle oplossing!


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @CrowCat ,

 

Wat fijn dat dit alles zo snel opgelost is. Ook is het inderdaad fijn en leuk om ook deze zeer positieve reactie op de community terug te lezen. Dit is een voorbeeld voor anderen die ook een positieve ervaring met T-Mobile of Guidion hebben.

Mooi, ja.

Wat echt mooi zou zijn als dit de standaard was. Volgens mij is dat bepaald niet het geval.

Reputatie 7
Badge +15

Bij de meeste mensen gaat het gewoon goed maar die hoor je hier niet op het forum, de mensen die ergens problemen mee hebben weten de weg naar het forum wel te vinden 😉

Reputatie 2

Bij de meeste mensen gaat het gewoon goed maar die hoor je hier niet op het forum, de mensen die ergens problemen mee hebben weten de weg naar het forum wel te vinden 😉


Eens. Ik ben vorige week overgestapt naar T-mobile. Ik moet zeggen dat het hele ‘onboarding’ proces echt vlekkeloos is gelopen. Ik kan echt helemaal niks bedenken dat beter had gekund. Erg prettig!

Reputatie 7
Badge +1

Al sinds Vodafone thuis overging naar T-Mobile thuis heel tevreden, nooit problemen gehad, ze wel heel duidelijk gezegd dat ik absoluut niet naar het nieuwe platform wil.

Het gaat niet om het feit dat mensen met problemen de weg naar het forum weten te vinden maar om hoe TM vervolgens met die problemen omgaat.

Reputatie 7
Badge +15

Via de community word je wel veel beter geholpen dan via de telefoon maar een reactie krijgen van een moderator duurt vaak wel even maar als er dan een moderator bezig is met het probleem dan zullen ze alles doen om je zsm online te krijgen.

Het krijgen van een reactie duurt ‘even’. En dan? Als je internetverbinding eruit ligt ben je niet klaar met de reactie. Vaak nog lang niet klaar.

Het compliment van TS betreft een uitzondering.

Reputatie 7
Badge +15

De nodige acties zullen wel worden genomen zoals het aansturen van een monteur, het kan ook wel even duren voordat de monteur kan komen maar dat is bij de meeste providers zo en ondertussen kan je een unlimited voucher krijgen voor mobiel.

Het is bij de meeste white-label / wholesale providers zo.

Laten we het erop houden dat ik door wat ik allemaal lees sceptisch ben over TM als provider. En dat niet alleen door de servicenormen. En zo is een ander juist fan. ;)

Reputatie 7
Badge +15

Ik zit zelf nu bij KPN omdat ik geen andere keuze had, ik had hiervoor 2 jaar VDSL hier en heb in die 2 jaar tijd maar 1 korte storing van 15 minuten gehad en voor de rest altijd een snelle en stabiele verbinding. Modem installeren en activatie ging allemaal vlekkeloos en bij het retour sturen kreeg ik een bevestiging dat de spullen zijn ontvangen en verder niks meer gehoord 🙂

Ik kom graag weer terug naar T-Mobile zodra dat kan 👍

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook vooral een positieve ervaring. Na jaren te veel betaald te hebben bij KPN zochten mijn vrouw en ik een kostenbesparing en toen ODF beschikbaar kwam in onze woonplaats hebben wij het gewaagd om de overstap te maken. 

In combinatie met T-Mobile Unlimited kon ik geen betere aanbieding vinden. 

Reputatie 3

Bij de meeste mensen gaat het gewoon goed maar die hoor je hier niet op het forum, de mensen die ergens problemen mee hebben weten de weg naar het forum wel te vinden 😉


Eens. Ik ben vorige week overgestapt naar T-mobile. Ik moet zeggen dat het hele ‘onboarding’ proces echt vlekkeloos is gelopen. Ik kan echt helemaal niks bedenken dat beter had gekund. Erg prettig!

Probeer maar eens offboard te komen.. da’s dan weer andere koffie

Reageer