Beantwoord

Conectie valt willekeurig, meestal meerdere keren per uur uit.

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Hallo, sinds een paar dagen valt mijnt internet willekeurig steeds uit. Vandaag valt hij zelfs meerdere keren per uur uit. Hierbij heb ik contact opgenomen met de helpdesk en een hard reset uitgevoerd op de modem. Maar de probleem bleef bestaan. Nog een keer gebeld, reset uitgevoerd vanaf daar en aangeboden om een monteur te sturen. Nu probeer ik een afspraak in te plannen, maar de 1e afspraak is een week later. Ik weet bijna zeker dat de modem of de converter niet goed meer werkt en zou deze graag vervangen willen hebben. Een week wachten op een monteur die misschien wel of niet mijn probleem kan oplossen is voor mij veel te lang. Ik kan zo niet echt veel doen ( geen werk/studie/streamen, etc). Ik zou willen weten of het mogelijk is om de modem en/of de converter te vervangen, want hier heb ik niks aan. Ik heb een Huawei HG659 router.

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 November 2020, 09:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Prewesh 

Je zou kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 en vragen of de afspraak eerder kan worden ingepland, er zijn wel eens afspraken die uitvallen. Maar wat je zelf ook nog kan proberen is de internetkabel tussen mediaconverter en modem vervangen.

Reageer