Beantwoord

Contract ontbinden zoals beloofd maar word genegeerd

  • 29 May 2021
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Reputatie 3

Zoals 2 keer beloofd (zwart op wit) mocht ik overstappen en mijn contract kosteloos ontbinden na 2 maanden gedoe en gezijk.

Wat ik natuurlijk ook meteen heb gedaan.

Echter zit ik nu met 2 providers en blijft het verdacht stil hier door de mods/medewerkers van T-mobile thuis, en word ik al dagen genegeerd.

Je snapt wel dat ik het allemaal niet meer vertouw.

De klantenservice snapt niet veel en mijn klacht via mail word gewoon weg niks mee gedaan.

Aub een oplossing. 

Rechtsbijstand, en onze advocaat wilt alle stukken graag na het weekend hebben als ik niet netjes word gehoord na deze post.

@Sander

@Boris

 

icon

Beste antwoord door Sander 29 May 2021, 14:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Deeef2020

 

Ik heb je dit beloofd en zal dit ook zeker in orde maken. Ik kan je dus geruststellen! 

 

Ik begrijp dat je nu online bent bij je nieuwe provider. Ik zal dan nu kosteloos je T-Mobile abonnement stopzetten. Bevestiging per e-mail ontvang je spoedig. 

 

[Update 15:30] Opgezegd en bevestiging zit in je inbox. 

Reageer