Beantwoord

Contract ontbinden zoals beloofd maar word genegeerd

  • 29 May 2021
  • 6 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 3

Zoals 2 keer beloofd (zwart op wit) mocht ik overstappen en mijn contract kosteloos ontbinden na 2 maanden gedoe en gezijk.

Wat ik natuurlijk ook meteen heb gedaan.

Echter zit ik nu met 2 providers en blijft het verdacht stil hier door de mods/medewerkers van T-mobile thuis, en word ik al dagen genegeerd.

Je snapt wel dat ik het allemaal niet meer vertouw.

De klantenservice snapt niet veel en mijn klacht via mail word gewoon weg niks mee gedaan.

Aub een oplossing. 

Rechtsbijstand, en onze advocaat wilt alle stukken graag na het weekend hebben als ik niet netjes word gehoord na deze post.

@Sander

@Boris

 

icon

Beste antwoord door Sander 29 May 2021, 14:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Deeef2020

 

Ik heb je dit beloofd en zal dit ook zeker in orde maken. Ik kan je dus geruststellen! 

 

Ik begrijp dat je nu online bent bij je nieuwe provider. Ik zal dan nu kosteloos je T-Mobile abonnement stopzetten. Bevestiging per e-mail ontvang je spoedig. 

 

[Update 15:30] Opgezegd en bevestiging zit in je inbox. 

Goedemiddag,

 

Ik heb dit probleem helaas ook, Casenummer 65263354.

Heb telefonisch contact gehad met een medewerker op donderdag 24-08-2023. Ik zou de volgende dag al kunnen overstappen en zou mij een bevestiging gestuurd worden.

Niks gehoord dus afgelopen maandag 28-08-2023 opnieuw gebeld en medewerker zei dat ik maar moest wachten zonder verder inhoudelijk op in te gaan, of in te gaan op de vraag mij dit op mail te bevestigen.

Hierna geprobeerd contact te leggen maar helaas niet mogelijk blijkbaar.

 

Mijn klacht loopt nu al 7 maanden bijna 8 een keer is het klaar hé! 

Vertrouw jullie voor geen zak als je overal de klachten een beetje na leest, slechte naam voor T-mobile...

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Chelsiiieee, dit gevoel wil ik je absoluut niet geven! Ik sta voor je klaar en wil graag meekijken naar wat er nu precies speelt en hoe ik dit voor je kan oplossen. Ik kan op je e-mailadres echter geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Dit mag jouw klantnummer zijn (drie cijfers en vijf letters) of jouw TV klantnummer mocht je deze hebben. Op beide kan ik jouw abonnement vinden en je verder helpen. Geef mij wel een seintje zodra je dit hebt gedaan, dankjewel!

Hi @Chelsiiieee, dit gevoel wil ik je absoluut niet geven! Ik sta voor je klaar en wil graag meekijken naar wat er nu precies speelt en hoe ik dit voor je kan oplossen. Ik kan op je e-mailadres echter geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Dit mag jouw klantnummer zijn (drie cijfers en vijf letters) of jouw TV klantnummer mocht je deze hebben. Op beide kan ik jouw abonnement vinden en je verder helpen. Geef mij wel een seintje zodra je dit hebt gedaan, dankjewel!

Ik heb dit onder het kopje abbonement gezet in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +5

Thanks @Chelsiiieee, je hebt ondertussen al contact met mijn collega van de mobiele afdeling begreep ik. Hij staat voor je klaar!

Thanks @Chelsiiieee, je hebt ondertussen al contact met mijn collega van de mobiele afdeling begreep ik. Hij staat voor je klaar!

Ja alleen jammer dat deze niet meer reageert...

Reageer