Beantwoord

contract verlenging

  • 18 September 2021
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 1

Mijn T mobile thuis contract loopt ten einde.

Ben tevreden over tmobile maar niet tevreden over voorstel.

Op de website staat 6 maanden korting en ik wordt afgescheept met 3 maanden korting.

Beetje raar dit, dus nieuwe klanten hebben meer voordeel.

Dan klanten die al 5 jaar lid zijn.

Hoe zit dit nou

 

icon

Beste antwoord door Sander 18 September 2021, 17:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @huissie 

De pakketkorting op de website is voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen ook wel een voorstel voor verlenging krijgen maar vaak is de korting dan niet zo hoog als voor nieuwe klanten.

Dit is denk ik meer een marktstrategie om nieuwe klanten binnen te halen. T-Mobile biedt al vrij scherpe tarieven aan en dat wordt nog minder icm klantvoordeel als je 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres hebt.

Mijn T mobile thuis contract loopt ten einde.

Ben tevreden over tmobile maar niet tevreden over voorstel.

Op de website staat 6 maanden korting en ik wordt afgescheept met 3 maanden korting.

Beetje raar dit, dus nieuwe klanten hebben meer voordeel.

Dan klanten die al 5 jaar lid zijn.

Hoe zit dit nou

Zoals @Waqqas al aangeeft zijn de kortingen voor nieuwe klanten anders dan voor bestaande. Voor bestaande klanten - en vooral vanaf de periode waarin jij klant geworden bent - is het overigens wel ontzettend oppassen.

Als je n.l. T-Mobile Thuis + TV hebt en deze combineert met T-Mobile Mobiel Unlimited val je, dus nog onder de oude klantvoordeel voorwaarden. Dat houdt dus in dat je naast de huidige voordelen ook nog de meerkeuze voordeel hebt.

Meerkeuze is de € 7,50 korting op één of twee extra zenderpakketten. Bij verlengen van T-Mobile Thuis komt deze € 7,50 per maand te vervallen.

Mocht je geen TV afnemen of de combinatie T-Mobile Thuis + Unlimited niet hebben,dan gaat bovenstaande natuurlijk niet op. Maar het is ( ook voor andere klanten ) wel even goed om te weten.

 

Reputatie 7

Hoi @huissie

 

Zoals ik het zie, bieden we iedereen een eerstejaarskorting. Iedereen krijgt eenmalig die mooie korting in het eerste jaar. Daarna bieden we nog verlengkortingen. 

 

Bedenk dat oudere abonnement soms ook nog andere prijzen, snelheden en/of permanente kortingen hebben. Daarom is het lastig om de prijzen van bestaande klanten te vergelijken met die een nieuw abonnement afsluiten. Grote kans dat als je vijf jaar geleden een abonnement afsloot je voorwaarden hebt die nieuwe klanten niet hebben. 

Reputatie 1

We hebben alleen t mobile thuis.wel compleet ,maar geen mobiel van t mobile.

Dus alles effe goed vergelijken.

En dan beslissing nemen