DDoS aanvallen op mijn IP

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo, ik heb de afgelopen weken erg veel last van DDoS aanvallen op mijn ip.
Ik heb zelf gevraagd of ik iets kan doen zodat mijn IP veranderd kon worden maar niks werkte, ik heb mijn modem er 48 uur uitgehaald maar heb steeds het zelfde IP adress.
Hierdoor is het onmogelijk om de aanvallen te stoppen, het is geen storing maar een duidelijke DDoS aanval. 

De reden hier achter is waarschijnlijk door online gamen, ik heb hier veel over gelezen en dat hier meer mensen last van hebben.
Als er mensen zijn die weten hoe je dit op moet lossen laat het aub weten want de klantenservice + de technische dienst hebben geen zin om mij te helpen. 
Na meerdere keren bellen, mailen en chatten heb ik nog steeds geen oplossing en zit ik dagelijks zonder internet.
Ik ben zelfs bereid om te betalen en heb dat ook aangegeven om mijn IP te laten veranderen maar zelfs dat heeft geen zin.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ronaldinio 

De leasetijd van een modem is 24 uur dus na 48 uur zou je wel een nieuwe IP moeten krijgen. Weet je zeker dat je alles had losgekoppeld?

Bij glasvezel kan je gewoon de mediaconverter van het stroom halen.

Hey @Waqqas 

Ik zal het nog een keer proberen maar dat gaat nu erg lastig ivm. werk etc.

Reputatie 7
Badge +15

Misschien kan je een nieuwe IP lease krijgen door een fabrieksreset uit te voeren maar ik weet niet zeker of het zo lukt.

Een fabrieksreset voer je uit door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Hallo, ik heb de afgelopen weken erg veel last van DDoS aanvallen op mijn ip.
Ik heb zelf gevraagd of ik iets kan doen zodat mijn IP veranderd kon worden maar niks werkte, ik heb mijn modem er 48 uur uitgehaald maar heb steeds het zelfde IP adress.
Hierdoor is het onmogelijk om de aanvallen te stoppen, het is geen storing maar een duidelijke DDoS aanval. 

De reden hier achter is waarschijnlijk door online gamen, ik heb hier veel over gelezen en dat hier meer mensen last van hebben.
Als er mensen zijn die weten hoe je dit op moet lossen laat het aub weten want de klantenservice + de technische dienst hebben geen zin om mij te helpen. 
Na meerdere keren bellen, mailen en chatten heb ik nog steeds geen oplossing en zit ik dagelijks zonder internet.
Ik ben zelfs bereid om te betalen en heb dat ook aangegeven om mijn IP te laten veranderen maar zelfs dat heeft geen zin.

Koop een firewall voor je router en block port 80 simpel ;)

Reputatie 7

@Ronaldinio neem een eigen router. Dan kan je elk uur een nieuw ip-adres krijgen

Reageer