Dramatisch internet

  • 22 September 2017
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Nog geen maand klant maar een en al drama.
Overdag komt de snelheid niet hoger dan 18mb en tussen 20 en 23 s'avonds hooguit 4mb.
Opnames zijn niet mogelijk want is te langzaam

Na overleg moest ik gisteren een fabrieksreset doen en een speedtest en print screen doorsturen.
Ik netjes gedaan maar de ellende is toen pas echt begonnen.

De tv stopte ermee en internet ook, probeerde in te loggen in modem staat er geen internet beschikbaar.
Ik de klantenservice gebeld na 32 minuten in de wacht een mevrouw aan de lijn wat stappen door genomen nee helaas ik kan niks doen ik denk dat de modem te zwak is ik stuur een bericht naar de technische dienst.
Vanochtend alles weer opnieuw opgestart want met 3 kinderen wil je alles zo snel mogelijk weer werkend doen.
Internet deed het, snel de tv kast opstarten. En ja hoor de tv doet het, maar hoppa internet niet meer.
Wel verbonden maar geen internet is de melding. Maar tv doet het nu nog wel, maar durf eigenlijk niet de modem niet te opnieuw te resetten want met het weekend voor de deur is een werkende tv verbinding erg fijn.

Dus advies is zeer welkom hoe ik het internet werkend krijg..

Wan lampje brand en internet knippert zoals altijd.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Hi Anja, ik zie dat mijn collega afgelopen vrijdag een opdracht uit heeft gezet voor onze partner Guidion om je aansluiting te controleren. Guidion neemt contact met je op om hier een afspraak voor te maken en je verbindingsproblemen op te lossen!
Gideon is net weg, modem was stuk en daardoor geen internet meer.
Alleen de snelheid is hetzelfde en kon hij niks aan veranderen, maar als goed is word daar meer onderzoek naar gedaan.

Alleen nu het volgende ik heb nu opeens een nieuw huistelefoon nummer.
Wil toch heel graag mijn oude nr terug 😁
Oude nummer is terug. 👍
Reputatie 7
Hi AnjaajnA, goed om te horen dat het gelukt is met je nummer en het vervangen van de modem! Ik heb meteen even met je meegekeken en het lijkt er inderdaad op alsof je nog niet de snelheid haalt die je zou moeten halen. Zou je mij via een privébericht het serienummer en het MAC-adres van de nieuwe modem door willen geven? Deze vind je op de sticker van de modem. Dan ga ik hier voor je achteraan! Je kan een privébericht sturen via je Profiel.
Reputatie 7
Hallo Brian,

Jammer dat je de gebruiker vraagt wat bij jullie bekend zou moeten zijn.
Het materiaal word op serienummer uitgegeven en het mac-adres zou je kunnen na kijken in de lease.
Reputatie 7
Hi Hidden, klopt, ik kan dit tot op zekere hoogte zien maar om fouten te voorkomen volg ik braaf onze werkinstructie waar in staat dat we de gegevens moeten controleren/op moeten vragen bij de klant 😉