We hebben sinds maandagochtend een storing met het Internet. Het icoontje ‘Wereldbol’ op de Zyxel modem brandt continu rood. Daarvoor functioneerde alles nog prima. Internet en TV. We hebben alle noodzakelijke checks gecontroleerd en uitgevoerd, maar niks helpt. Zelfs het meerdere malen herstarten van de modem heeft het probleem tot op heden niet verholpen.
We hebben inmiddels met 4 verschillende medewerkers van T-Mobile Servicedesk gesproken en iedere keer is ons toegezegd dat de T-Mobile Backoffice met spoed onze DSL lijn weer gaan activeren wat tot op heden nog steeds niet gebeurd is. T-Mobile heeft onterecht onze DSL lijn afgesloten, omdat onze eerdere aanvraag voor glasvezel internet niet goed verwerkt is. De VvE van ons appartementencomplex heeft nog geen goedkeuring voor de installatie van glasvezel gegeven, maar ondertussen heeft T-Mobile onze DSL lijn sinds maandag jl. onterecht afgesloten. We betalen de facturen netjes op tijd en nu zitten we in een situatie waarin T-Mobile haar verplichting niet nakomt om de dienst ‘internet’ aan ons te leveren.
Bij dezen het dringende doch vriendelijk verzoek aan T-Mobile om het probleem z.s.m. voor ons te verhelpen middels het activeren van onze DSL lijn. De huidige situatie is voor ons erg problematisch aangezien wij thuis moeten werken en afhankelijk zijn van een goed werkende Internetverbinding.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel