Beantwoord

e-mail op blacklist


  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Beste moderator,

 

Mijn e-mails naar bv hotmail komen niet meer aan.

Heb het uitgezocht, maar hij staat op de blacklist van uceprotect level 3.

Ik heb idd een aanval gehad, maar heb mijn hele PC opgeschoond en is weer 100% clean.

Hoe kan ik zorgen dat mijn ip adres wordt de-listed ….

Mocht u meer gegevens willen van mij kan ik die in een PM aan u sturen.

Ik hoor graag van T-mobile.

 

Groet

Donar

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 August 2021, 22:42

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @donar 

Je zou ook je modem of mediaconverter 24/48 van het stroom kunnen halen voor een nieuwe IP adres als er geen andere oplossing kan worden geboden.

Het modem heeft een leasetijd van 24 uur maar om er extra zeker van te zijn dat je een nieuwe IP adres krijgt toegewezen is langer wachten wel beter.

Beste Waqqas,

 

Hartelijk dank voor je reactie alvast.

Bedankt voor deze tip, zal het in ieder geval in gedachten houden.

Maar ik spreek toch de hoop uit dat een Moderator op dit topic gaat reageren en hier actie voor gaat ondernemen.

Das toch wel wat je mag verwachten van T mobile, in ieder geval een reactie.

Heb voorheen Tele 2 gehad, die moderators reageren nog dezelfde avond en gaan in ieder geval een oplossing zoeken voor je .

 

Groet

Donar

Reputatie 7
Badge +8

Hi @donar wij kunnen geen ip-adressen van de blacklist af halen of handmatig een nieuw Ip-adres toewijzen. Er is ook geen zekerheid dat het huidige Ip-adres echt 100% veilig is, vandaar dat van een blacklist halen neit mogelijk is. Wat @Waqqas aangeeft, is inderdaad de beste optie. Het is geen garantie dat je een nieuw Ip-adres krijgt, maar vaak in de praktijk merken we dat dit wel zo is. Ik adviseer je wel om het modem 48-72 uur van de stroom te halen. 

Betekent dit dat dan een andere abonnee het onveilige IP-adres kan gaan krijgen?

Reputatie 7
Badge +14

Betekent dit dat dan een andere abonnee het onveilige IP-adres kan gaan krijgen?

Het gaat niet zozeer om het IP adres zelf, maar om de apparatuur die erachter hangt. Dus jouw email /web/game server zal bij een andere gebruiker er niet zijn en daarmee dus ook geen probleem vormen.

Reputatie 7
Badge +15

Ik las eens dat een blacklisted IP vanzelf wordt verwijderd van de Blacklist als er voor een tijdje niks meer qua spam ofzo met dat IP wordt gedaan, dit geldt overigens niet voor alle blacklists.

Reputatie 2

Hallo moderator, Ik kan niet naar @hotmail email sturen, binnen 24 uur komt terug. Weet iemand waarom?

Reputatie 7

Hoi @ABC12345 ,

Goed dat je het bij ons informeert! Ik ben erg benieuwd waar het precies fout gaat. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien wanneer je de mail verstuurt? Ook is het belangrijk te weten om welke mailbox het gaat, waar je problemen ervaart. Is dit bijvoorbeeld je privéadres? Met meer informatie kunnen we voor je aan de slag. Ik hoor het graag!  

Reputatie 2

Hallo Boris,

Nee, Ik stuur en ontvang maila via webmail naar iedereen, gaat goed. Maar alleen van Hotmail komt mijn gestuurde mail terug. Dit betekent dat ik dat mail via mijn Gmail stuur en gaat goed. 

Mijn vraag is: is dit te maken met @t-mobilethuis.nl ? Heeft T-mobilethuis een probleem met Hotmail??

Omdat via andere mailadressen gaat het goed.

Reputatie 7

Hi @ABC12345, merci voor je heldere toelichting! Hele goede vraag van je, waar ik je graag meer duidelijkheid over wil geven. Ik verwijs je graag door naar onderstaand topic waar je meer ins en outs terug kunt lezen:

Hopelijk wordt het zo iets duidelijker voor je! Als je hier nog verdere vragen over hebt, stel die dan gerust. Dan ga ik met liefde op onderzoek voor je uit om je verder te helpen! 😊

Reputatie 2

Hallo Lisa, nogmaals hartelijk dank. Ik ben inmiddels naar voorgestelde topic gegaan en je collega (Jason) beloofd beterschap en acties, maar tot nu toe geen resultaat van de kant van T-mobile. Blijkbaar er is een Blacklist en T-mobilethuis is in die list. Vandaar dit probleem. Dus, mijn probleem blijft onopgelost.Groet Peter 😑

 

Reageer