Beantwoord

Elf dagen zonder internet en contract kan ik zonder boete niet stopzetten

  • 16 March 2018
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Hallo,
5 maart tmobile thuis geinstaleerd, heb nu groot spijt over mijn overstappen naar t-mobile, thuis WI FI valt uit, onmogelijk zelf Wats uppen, werken thuis lukt helemaal niet

13 maart KPN monteur geweest, conclusie van monteur: modem doet niet goed, al 4 dagen Klantenservise van T-mobile doet nieks, algemeen 11 dagen (vanaf van momemt van aansluiting) zit ik zonder internet thuis

elke dag bel ik naar t-mobile, tot nu geen oplosing, veel verloren tijd,
wil graag contract stopzetten, maar dan moet ik boeto betalen, belachelijk!

dus 2 vragen
1) bekende probleem bij t-mobile: wifi valt uit . Waarooom duurt het zo lang probleem oplossen? factuur sturen juliie wel op tijd!
2) vanaf moment van aansluiting (bijna 2 weken) heb ik geen stabiele verbinding, werken is onmogelijk! waarom moet ik boeto betalen voor stopzetten van mijn contract? als tot nu had ik geen beloofde diensten van T-mobile?
icon

Beste antwoord door Brian 21 March 2018, 10:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Ik zou even wachten tot de reactie van de moderators. Die kunnen vast even uitzoeken hoe de vork in de steel zit.
Probeer altijd wel een back-up te hebben voor je internetverbinding als die thuis niet werkt.
Een hotspot aanmaken is niet moeilijk en zo heb je wel een (mobiele) internetverbinding.
Hou voor jezelf goed in de gaten hoe lang de problemen spelen, wat jij er exact aan gedaan hebt en hopelijk wordt het snel gefixt voor je.
Als dat dan geregeld is, zou je nog om een vergoeding kunnen vragen wellicht.
Succes!
Reputatie 7
Hi rikaseis, ik heb je afgelopen maandag in een eerder topic van antwoord voorzien, mocht je naar aanleiding daarvan nog vragen hebben laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!

Reageer