Beantwoord

Emailadres Tele2 behouden bij overstap naar T-mobile

  • 30 January 2020
  • 7 reacties
  • 1559 Bekeken

Overweeg een overstap van Tele2 naar T-Mobile en hoop dat door de samenwerking tussen deze 2 providers je de mogelijkheid hebt om je emailadres van Tele2 over te nemen naar T-Mobile.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 31 January 2020, 12:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen/middag @rondedeugd Welkom in de community van TMobile.

Wat fijn dat je overweegt om over te stappen.👍🏻

Je kan het Tele2 mailadres niet behouden, Ik snap je vraag wel omdat TM Tele2 heeft overgenomen maar helaas is dat niet mogelijk.

Volgens mij kan dat bijna nergens omdat je dan gratis gebruik zou blijven maken van de mailserver van je ex-provider

 

Ik gebruik daarom tegenwoordig maar een gratis mailadres zoals Hotmail en Gmail, wissel je dan van provider heb je geen probleem met je mails.

Weet je zo voldoende? 
Fijn weekend.

 

ik ben sinds kort overgestapt van tele2 naar t-mobile   tot eergisteren kon ik mijn tele2 email  ontvangen  maar sinds  gisteren lukt dat niet meer ik kan het via de webmail op mijn werk nog wel bekijken   

thuis  lukt dit niet meer  via het  vaste en wifi netwerk  van t-mobile  via mijn telefoon op 4g lukt het ook  

weet iemand hoe dit kan 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @rhograf, welkom op de Community en bedankt dat je dit meldt!

Ik heb vanmorgen toevallig ook al twee keer precies deze melding voorbij zien komen. Er lijkt wat mis te gaan met het kunnen bereiken van de Tele2 server. 

Heb je dit op alle apparaten waarmee je jouw mail wilt benaderen? 

Kun je de PC/laptop eens in veilige modus opstarten?

Windows
Adviseer klant om het volgende te doen:
1.  Druk op Windows-key en tegelijk op R

►Screenshot

2. De ‘uitvoeren’ functie wordt gestart
3. Geef de opdracht ‘msconfig’ en druk op OK

►Screenshot

4. Druk op ‘Computer opstarten’ en selecteer de optie ‘Opstarten in veilige modus’ en selecteer ‘Netwerk’ 

►Screenshot


Vergeet niet de Veilige modus optie uit te zetten als de troubleshoot voorbij is. Zelfde stappen als hierboven alleen dan Veilige modus uitvinken. 

MAC
Adviseer de klant om het volgende te doen:

  1. Druk op de aan/uit-knop.
  2. Zodra je het opstartgeluid hoort, hou je de shift-toets ingedrukt. Je moet de shift-toets zo snel mogelijk na, en niet voor, het horen van het opstartgeluid ingedrukt houden.
  3. Houd de Shift-toets ingedrukt wanneer je het grijze Apple-pictogram en de voortgangsindicator (draaiend tandwieltje) ziet.

Hallo Jason

ik heb alles geprobeerd  als ik via het netwerk van t-moblie  bij tele2 probeer  in te loggen  lukt het niet  ook niet via het wifi van t-mobile  heb het ook getest met mijn laptop  en smartphone lukt het niet.

als ik het via mijn telefoon  op 4g   en op mijn werk via de pc lukt het wel.

 

Reputatie 7

Hi @rhograf Dit zou afgelopen maandag opgelost moeten zijn door een aanpassing aan onze kant, is dit bij jou ook het geval?

hallo Brian

ik kan sinds enkele dagen mijn mail weer ontvangen   bedankt voor de service

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @rhograf, goed om te lezen dat je mail weer werkt. Namens Jason en Brian graag gedaan! :smile:

Reageer