Ik ben gelukkig een positief ingesteld persoon. Maar ondertussen wil ik toch mijn ervaringen met de 'help-me-desk' delen. Er zijn problemen met de glasvezel verbinding en het pon lampje knippert.... het is een omzetting van een oude naar een nieuwe verbinding. De nieuwe verbinding is er niet. 10 werkdagen later en ruim 2 en eenhalf uur met de medewerkers aan de lijn is de status nu dat guidion opnieuw komt installeren over jawel 10 werkdagen. Want eerst moet tmobile de tijd krijgen om het installatie pakket te versturen....
De informatie die wordt gegeven gaat van wordt aangewerkt binnen 2 dagen opgelost. Volgend belletje nee staat 5 dagen voor. Nee dat ligt niet aan ons maar aan KPN . De monteur kan de wijkcentrale niet in.... u was niet thuis (uh jawel maar ik had geen afspraak. Dus waarom zou ik thuis zijn).
Kennen je ook de helpdesk truckjes om je calltijd netjes te houden?
Telefoon opnemen meteen in de wacht zetten en na 5min de verbinding verbreken
Nog een. Call aannemen klant verhaal laten houden in de wacht zetten om ruggespraak te houden en dan na 7 minuten de verbinding verbreken
Heerlijke soap echter heb ik geen verbinding en zou nu weer 10 werkdagen moeten wachten. Morgen maar weer bellen. Krijg ik weer een SMSje hoe ik mijn wifi kan verbeteren weer het zinnetje dat het langer duurt dan u van ons gewend bent en ohja tmobile misschien ook ff vragen welke muziek ik wil? Dit deuntje ken ik wel....
Beste antwoord door J33Bee
Bekijk origineel