FAQ Waterschade Limburg

  • 20 July 2021
  • 3 reacties
  • 685 Bekeken
FAQ Waterschade Limburg
Reputatie 6

Ben jij T-Mobile Thuis klant en woon je in een gebied getroffen door de watersnood in Limburg? Heb je vragen over je abonnement of de apparatuur, we beantwoorden ze graag. We zullen er alles aan doen om het zo gemakkelijk mogelijk voor jullie te maken!

 

Ik heb defecte apparatuur, wat kan ik doen?

Is het modem, de TV Box, het wifipunt of de Media Converter defect, laat een bericht achter in dit topic, via social media of bel naar 0800 0092 en wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk vervangende apparatuur wordt opgestuurd. Defecte apparatuur mag je naar een recyclepunt brengen.

 

Mijn aansluitpunt lijkt defect, kan dit gerepareerd worden?

Als de woning veilig is, er stroom aanwezig is en de meterkast vrij is voor de monteur om werkzaamheden te verrichten, kunnen wij ervoor zorgen dat het aansluitpunt hersteld wordt door de netwerkbeheerder. Laat een bericht achter in dit topic, via social media of bel naar 0800 0092 en wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

 

Het modem werkt niet en ik heb dringend internet nodig. Mijn databundel op mijn mobiel is niet groot genoeg, wat kan ik doen?

Heb jij zowel een T-Mobile Thuis als een T-Mobile of Tele2 mobiel abonnement? Laat dan een bericht achter in dit topic, via social media of bel 0800 0092 en wij zorgen voor een passende oplossing.

 

Ik kan geen TV meer kijken, wat kan ik doen?

Via onze TV Anywhere app kun je zonder TV Box TV blijven kijken. Meer informatie over de functionaliteiten en waar je de app kunt downloaden, vind je in het TV Anywhere topic.

 

Mijn TV Box is defect, ben ik mijn opnames nu kwijt?

Als je een TV Box met harddisk recorder hebt, zijn de opnames jammer genoeg verloren gegaan. Maak jij gebruik van opnemen in de cloud dan kun je de opnames op een nieuwe TV Box zonder zorgen terugkijken. Deze opnames zijn uiteraard ook in onze TV Anywhere app te bekijken.

 

Mijn vaste telefoon werkt niet, kan ik via een alternatieve manier toch bellen en gebeld worden?

Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina kun je je vaste nummer doorschakelen naar een alternatief telefoonnummer, bijvoorbeeld je mobiele nummer. Zo ben je altijd bereikbaar!

 

Ik heb hulp nodig bij het installeren van mijn nieuwe apparatuur, kan dat?

Natuurlijk! Laat een bericht achter in dit topic, via social media of bel naar 0800 0092 en wij zorgen ervoor dat een monteur de installatie voor jou uitvoert. Let erop dat je eerst de apparatuur in huis hebt voordat de installatieafspraak plaatsvindt, anders komt de monteur voor niets!

 

Heb jij vragen over jouw Tele2 Thuis abonnement dan kun je in dit topic terecht.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heel handig onderwerp! Doen jullie goed aan TMOBILE!👏🏻👏🏻👏🏻 
 

Reputatie 7
Badge +14

Kijk, heel goed om zoveel mogelijk deze mensen te ondersteunen!

Reputatie 7
Badge +7

Hier is over nagedacht, heel goed bezig T-Mobile.:thumbsup_tone1:

Reageer